آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر: شوراها بازوان پرتوان جامعه و دولت هستند

به گزارش سایت اطلاع‌رسانی شورای اسلامی باقرشهر، همزمان با ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها شهردار باقرشهر به همراه مدیران مجموعه شهرداری با حضور در ساختمان شورای اسلامی باقرشهر این روز را به رییس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر تبریک گفتند.

 

 

در این دیدار شهردار باقرشهر ضمن تبریک سالروز تشکیل شوراها شهروروستا،شوراها را بازوان توانمند جامعه اسلامی دانست و افزود:اعضای شورا که به عنوان نمایندگان مردم شهر هستند به خوبی منافع مردم شهر را درک می‌کنند و با مصوبات خود راه روشن و صحیح را برای خدمات بهتر مهیا می‌کنند.

سعید استاد فرج با تقدیر از اعضای شورای شهر که با همفکری و همدلی همیشه پشتیبان شهرداری بوده‌اند تصریح کرد:شوراها با آگاهی کامل از مسائل و مشکلات مردم و انعکاس آن‌ها به مسئولین و دستگاه‌های اجرایی روند اجرایی خدمت رسانی به مردم را سرعت می‌بخشند.

وی با اشاره به بومی بودن اعضای شورای شهر ایشان را افرادی تحصیل‌کرده متخصص و دلسوز دانست که در این مدت کوتاه اقدامات قابل‌توجهی را در خصوص رفع معضلات شهر انجام داده‌اند.

در ادامه رییس شورای اسلامی باقرشهر،ضمن خیرمقدم به شهردار و مدیران مجموعه شهرداری گفت:قانون‌گذار با تصویب و تشکیل شورای اسلامی شهر و روستا بر تصمیم‌گیری بر مبنای مشورت و خرد جمعی با در نظر گرفتن موازین اسلامی تاکید دارد.

ایرج لک معروفی اظهار داشت شهر جمعیت متنوعی دارد که این امر سبب می‌شود تا تصمیم‌گیری مختلفی نیز به همراه داشته باشد که آن نیازمند مشورت و خرد جمعی است.

وی شهرداران را بازوان اجرایی شوراها دانست و افزود:در مراسمات انتصاب مدیران شهری و استانی که به همراه شهردار محترم حضور می‌یابیم اکثر مدیران از شهردار ما به عنوان استاد خویش یادکرده و خود را دانش‌آموخته ایشان می‌دانند واین باعث افتخار ما است که مدیر اجرایی شهر ما از مدیران نمونه کشوری است.

لازم به ذکر است در پایان مراسم شهردار باقرشهر با اهداء لوح از اعضای شورای اسلامی باقرشهر تقدیر و تشکر نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.