آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضور مردم درسالگرد امام راحل به نمایش گذاشتن پیوند امت با ولایت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) ری گفت: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل به نمایش گذاشتن پیوند امت و ولایت است.

 سرهنگ پاسدار ˈعلی ابوالحسنیˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: حضور چشمگیر و گسترده مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای امام و رهبری در معادلات سیاسی جهانی تاثیرات بسیار زیاد دارد.

وی افزود: حضور نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی در این مراسم بسیار پررنگ و بی نظیر خواهد بود و این حضور زمینه انتقال و تبیین اندیشه های امام را به آنان بیش از گذشته فراهم می کند.

به گفته وی، بسیاری از جوانان امروز تنها نام امام راحل را شنیدند و حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این مراسم نشان دهنده آشنائی آنان با اندیشه ها و آرمانهای والای امام راحل است که با تلاش و کوشش آنان شاهد پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف باشیم.

اینروزها حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام راحل آماده پذیرای خیل عظیم عاشقان امام امت می شود و شهروندان ری، افتخار میزبانی از آنان را برای بیست و پنجمین سال متوالی را دارند.

ابوالحسنی، همچنین زائرین شهرهای مختلف کشور به ویژه کیش، اصفهان، قم، اراک، سیستان و بلوچستان را که دو روز میهمان اهالی ری هستند به عنوان شهروندان افتخاری ری دانست.

وی تصریح کرد: بسیجیان ناحیه ری با جان و دل پذیرای بیش از 30 هزار نفر زائرینی هستند که از دورترین نقاط کشور برای تجدید بیعت با رهبر فقیدشان به حرم مطهر می آیند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.