آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بیش از 50 هزار زائر حرم امام راحل در شهرستان ری اسکان می یابند

 معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ری گفت: در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل طی روز های 13 و 14 خرداد ماه شهرستان ری پذیرای 52 هزار زائر مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب است.

ˈسید نعمت الله طباطباییˈ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه کلیه برنامه های پذیرایی از این تعداد زائر توسط نیروهای بسیج و سپاه ناحیه روح الله باقرشهرو ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع)، انجام خواهد شد، افزود: میزبانی از سوگواران امام راحل در این ایام جزو وظایف ملی و شهرستانی مسوولان و مردم ری به لحاظ همجواری با بارگاه ملکوتی امام راحل است.

وی اظهار داشت: در مدت سه نشست که از سوی ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام راحل در شهرستان ری انجام شد، محل استقرار وسایط نقلیه، حمل و نقل عمومی، پذیرایی و اسکان زائرین که در مساجد و مدارس ری انجام می پذیرد، تعیین شده است.

طباطبایی در خصوص تقیسم تعداد زائرین گفت: بر همین اساس در بخش کهریزک و باقرشهر بالغ بر 36 هزار نفر، حسن آباد فشافویه شش هزار نفر، محله 13 آبان هشت هزار نفر ، قیامدشت یک هزار و 500 نفر و مابقی زائرین در شهر ری استقرار خواهند یافت.

وی تاکید کرد: با توجه به حضور بی شمار زائران حضرت امام (ره) و همچنین وجود آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در شهرری، از کلیه دستگاه های دولتی شهرستان خواسته شده نسبت به موقعیت خاص این ایام و همچنین برگزاری با شکوهتر مراسم ارتحال نسبت به سال های قبل تلاشی مضاعف داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.