آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بایستی نخبه پروری در جامعه نهادینه شود

 دبیر انجمن بسیجیان نخبه شهرستان ری گفت: بایستی فرهنگ نخبه پروری و استفاده ازنخبگان در جامعه نهادینه شود.

ˈمحمد باقر اردستانیˈ روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: برای دستیابی به رشد و توسعه و قله های افتخار نیازمند بهره مندی از تجربیات و دانش نخبگان است.

وی افزود: اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی در گرو غیرت و همت نخبگان، مخترعان و استعدادهای برتر کشور است.

وی با اشاره به برگزاری انجمن نخبه های بسیج به دستور رهبر معظم انقلاب با هدف بالابردن سطح علمی و اجتماعی جامعه اسلامی و تشکیل بسیج ده ها میلیونی است، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم به اهداف والا و آرمانی امام راحل ، رهبر معظم انقلاب و شهدا دست یابیم.

وی از برگزاری مجمع بسیجیان نخبه شهرستان ری در روز چهارم تیرماه سال جاری در محل سالن اجتماعات شیخ صدوق حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد و گفت: این مجمع با حضور 400 نخبه از شهرستان ری و با هدف بالا بردن هماهنگی و بررسی مشکلات شهرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: انجمن نخبه های بسیج در قشرهای مختلفی همچون فرهنگیان، دانش آموزان، کارگران، اصناف، مداحان، زنان، حقوقدانان، و … غیره تشکیل شده است.

دبیر انجمن نخبگان شهرستان ری خاطرنشان کرد: وظیفه نخبگان در شهرستان ها همانطور که تعریف شده بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای عملی برای رفع مشکلات جامعه است.

اردستانی تاکید کرد: این مجامع در 850 شهر کشور طبق دستور العمل ارائه شده برگزار و طبق روال باید گزارش آن به فرماندهی سازمان بسیج ارایه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.