آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری : تهیه بانک اطلاعاتی دقیق از بانوان سرپرست خانوار ارائه خدمات شايسته به اين قشر را در پي خواهد داشت

جمالي پور مشاور استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ري: تهيه بانك اطلاعاتي دقيق از بانوان سرپرست خانوار ارائه خدمات شايسته تر به اين قشر و جلوگيري از موازي كاريها را در پي خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان ري هدایت الله جمالي پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ديدار با زهرا ساعي مشاور استاندار و مديركل امور بانوان استانداري تهران بر لزوم توجه بر قشر زنان سرپرست خانواده اشاره نموده و گفت: تهيه بانك اطلاعاتي دقيق و جامع مي تواند بسيار سودمند باشد و اين امر مستلزم بهره گيري از ظرفيت هاي دستگاه هاي اجرائي مرتبط مي باشد.

جمالي پور افزود: اجراي طرح جامع در حمايت از زنان سرپرست خانوار ضمن جلوگيري از موازي كاريها بانك اطلاعاتي مناسبي براي ارائه خدمات بهتر دستگاه هاي اجراي به اين قشر از زنان زحمتكش خواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ري خاطر نشان كرد: اين طرح را مي توان در بخش مركزي ري به اجراء گذاشت و نتايج حاصله از آن را در سطح شهرستان رصد نمود.

در اين ديدار زهرا ساعي مشاور استاندار و مديركل امور بانوان و خانواده استانداري تهران نيز طي سخناني گفت: پراكندگي و موازي كاري در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار از جمله دغدغه هاي دستگاههاي متولي امر بوده و لذا كارگروه زنان و خانواده استان با توجه به اولويت بندي مشكلات زنان در سطح استان ضمن تشكيل 4 كميته تخصصي رسيدگي به وضعيت زنان سرپرست خانوار بويژه در بحث اشتغال را به عنوان اولويت اصلي برگزيده است كه در اين راستا براي نخستين بار كميته رسيدگي به وضعيت زنان سرپرست خانوار در استان تهران با عضويت مشاوران امور بانوان دستگاههاي اجرائي ذيربط تشكيل شده است.

وي افزود: در مرحله توانمندسازي زنان سرپرست خانوار زمينه خود اشتغالي ايشان فراهم شده و در مرحله بعدي شرايط را جهت عرضه محصولات توليدی و در بازار را فراهم مي كنيم.

ساعي رويكرد امور زنان استانداري را رويكرد خانواده محرز عنوان كرد و تهيه بانك اطلاعاتي ويژه زنان كارآفرين را نيز از ديگر برنامه هاي دفتر امور بانوان استان برشمرد.

شايان ذكر است در اين ديدار مريم رضائي مسئول امور بانوان فرمانداري شهرستان ري نيز حضور داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.