آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

روز جهانی قدس یادگار ماندگار امام راحل است

ستاد نماز جمعه شهرستان ری با صدور بیانیه ای ضمن دعوت عموم مردم روزه دار شهرستان ری برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، این روز جهانی را یادگار ماندگار امام راحل اعلام کرد.

در این بیانیه که یک نسخه از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: روز جهانی قدس امسال مصادف با حملات بی رحمانه رژیم صهیونیستی به نواز غزه و کشتار کودکان و زنان فلسطینی شده به همین دلیل از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

در این بیانیه از روز قدس به عنوان یک حرکت عظیم در برابر استکبار جهانی و مولود نامشروع آن یعنی رژیم صهیونیستی با هدف بیداری مسلمین در برابر ظلم و ستم و رهایی از یوغ استکبار یاد شده و آمده است: در روز قدس همه مسلمانان یکپارچه و یکصدا در برابر استکبار می ایستند و فریاد آزادی و ظلم ستیزی سر می دهند و شاهد آن هستیم که هر ساله در تمامی کشورهای مسلمان این حرکت مردمی با شکوه تر از قبل برگزار می شود.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: امت مومن و روزه دار ایران اسلامی در سراسر کشور و مردم شهرری با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس هم گام و هم صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی، بار دیگر بانگ ˈمرگ بر آمریکاˈ، ˈمرگ بر اسراییلˈ را فریاد می زنند.

ساعت شروع راهپیمایی روز قدس در شهرستان ری در این بیانیه از ساعت 11 صبح و از محل سه راه ورامین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تعیین شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.