آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بزرگداشت خانواده زنان شهید در شهرری برگزار شد

یادواره شهدای زنان آسمانی شهرری در ایام شهادت مریم فرهانیان و به‌مناسبت روز قشر بسیج جامعه زنان برگزار شد.
 بزرگداشت خانواده زنان شهید در شهرری برگزار شد

راگانیوز- با توجه به نامگذاری سالروز شهادت مریم فرهانیان به نام روز قشر بسیج جامعه زنان یادواره شهدای زنان آسمانی شهرری با مشارکت اداره بانوان شهرداری منطقه 20 و حوزه 354 ریحانه‌النبی (س) در محل حوزه 353 حضرت رسول اکرم (ص) و با حضور صدها نفر از بسیجیان، خانواده شهدا و شهروندان این منطقه برگزار شد.

علی‌رضا زاکانی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم معنوی یادواره شهدای زنان آسمانی ضمن گرامیداشت مقام والای شهدا اظهار داشت: چنین مراسم‌های نورانی که به‌منظور یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان برگزار می‌شود، حداقل کاری است که می‌توان برای ادای دین به شهدا انجام داد.

وی حضور در محفل نورانی شهدا و همجواری با پدران، مادران و خانواده معزز شهدا را افتخاری ارزشمند و فرصتی مغتنم برشمرد و به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی‌های شهدا پرداخت.

خانواده جانباز سرافراز خوش‌نظر به همراه همسر و مادر گرامیش از دیگر مهمانان ویژه این مراسم بود.جانباز حسن‌ خوش‌نظر طی سخنانی در این آیین، مقام معظم رهبری را به عنوان جانباز واقعی دانست و تاکید کرد: رهبری را فراموش نکنید و پیروی از وی تکلیفی بر همه است.

این گزارش حاکی است، یادواره شهدای زنان آسمانی شهرری با حضور نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت سیدالشهدا(س)، جانشین فرمانده ناحیه حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع)، مسئول بسیج خواهران ناحیه حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع)، خانواده شهدا و صدها نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه 354 ریحانه‌النبی (س) برگزار شد و این یادواره با تقدیر از خانواده زنان شهیده شهرری پایان یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.