آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت: خاورمیانه بزرگ در اختیار اسلام است

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و بعثه رهبری با تاکید بر آسیب‌پذیر بودن رژیم صهیونیستی گفت: در حال حاضر رژیم صهیونیستی از وضع اقتصادی خوبی برخوردار نیست.

خبرگزاری فارس: خاورمیانه بزرگ در اختیار اسلام است

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسگر بعدازظهر امروز در جمع مردم ولایی و شهید پرور شهرری اظهار داشت: حزب‌الله توانست در مدت کوتاهی و با دست‌های خالی رژیم صهیونیستی تا دندان مسلح را از پای در بیاورد.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: یهودیان به هیچ وجه خواستار پیشرفت و ترقی جوامع اسلامی نیستند، آن‌ها نمی‌توانند شاهد رشد کشورهای اسلامی باشند و همیشه به‌دنبال ضربه زدن و توطئه کردن نسبت به مسلمانان هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خبرگزاری‌های بسیاری در دست یهودیان است که دنیا را پر از خبرهای دروغ و کذب خود می‌کنند، اما وقتی نوبت به واقعیت‌ها و پایمال کردن حقوق مردم در اقصی نقاط جهان توسط خودشان می‌رسد، سکوت اختیار می‌کنند.

حجت‌الاسلام قاضی عسگر بیان داشت: یهودی‌ها بسیاری از جنایت‌های جهان را به نام مسلمانان می‌زنند تا به مردم دنیا اثبات کنند که مسلمانان وحشی و خون‌ریز هستند. آن‌ها در حال ترویج اسلام هراسی و شیعه هراسی در جهان هستند.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت ادامه داد: بیگانگان بدبختی و فقر کشورهای  اسلامی را برجسته می‌کنند اما هیچ خبر و آماری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشورهای اسلامی نمی‌دهند.

سرپرست حجاج ایرانی گفت: یهودیان همواره حقایق را کتمان می‌کنند و نمی‌گذارند مردم واقعیت‌ها را متوجه شوند و همیشه در حال دروغ پراکنی هستند.

وی افزود: طبق فرموده قرآن کریم یهودیان پیمان شکن هستند و برعهده و پیمان خود وفادار نمی‌مانند.

حجت‌الاسلام قاضی عسگر تاکید کرد: رژیم صهیونیستی همواره فکر می‌کرد خاورمیانه برای یهودیان است اما در حال حاضر مشاهده می‌کنند با رخ‌دادن بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، خاورمیانه از آن اسلام و مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: قرآن کریم می‌فرماید «مسلمانان نباید یهود و نصاری را دوستان خود قرار دهند و نباید از آن‌ها ترس و واهمه‌ای داشته باشند». خداوند یهود را خوار و ذلیل قرار داده است و در بسیاری از کشورهای دنیا و اروپا می‌بینیم که مردم یهود منفورترین مردم جهان هستند.

وی در ادامه با تاکید بر آسیب‌پذیر بودن رژیم صهیونیستی گفت: در حال حاضر رژیم صهیونیستی از وضع اقتصادی خوبی برخوردار نیست و مردم بسیاری در این کشور دست به تظاهرات و اعتراض می‌زنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.