آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پروژه های عمرانی بخش فشافویه افتتاح شد

با حضور استاندار تهران صورت گرفت

همزمان با هفته دولت پروژه‌های عمرانی بخش فشافویه شهرستان ری با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

 بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بخش فشافویه

 به گزارش راگانیوز دقایقی پیش و همزمان با هفته دولت تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان ری با حضور سید حسین هاشمی، استاندار تهران افتتاح شد.

استاندار تهران که امروز به ری سفر کرده بود با حضور در روستای کلین بخش فشافویه شهرستان ری اقدام به افتتاح پروژه‌های عمرانی این بخش از شهرستان ری کرد.

سالن چند منظوره بخش کلین نخستین پروژه‌ای بود که استاندار تهران با قیچی کردن روبان آن این پروژه را به مردم روستای کلین اهدا کرد.

استاندار تهران در ادامه ساختمان دهیاری روستای کلین را مورد بهره‌برداری قرار داد و با حضور در ساختمان بخشداری فشافویه ضمن بازدید از فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد از نزدیک در جریان فعالیت‌های این بخشداری قرار گرفت.

استاندار تهران در ادامه سالن اجتماعات بخشداری فشافویه را افتتاح کرد.

به گزارش فارس، استاندار تهران تا دقایقی دیگر برای شرکت در جلسه شورای اداری که در تالار شیخ صدوق (ره) آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌الاسلام برگزار می‌شود، در شهرری حضور می‌یابد.

پروژه‌های عمرانی شهرستان ری که بالغ بر 40 پروژه است در طول هفته دولت با حضور مسئولان کشوری و استان تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

گفتنی است، ائمه جمعه شهرستان ری، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان فرماندار، بخشداران شهرستان ری و جمعی از مسئولان اجرایی ری استاندار تهران را در این افتتاحیه‌ها همراهی کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.