آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر:یکی از افتخارات کاری من تاسیس پایگاه های بسیج است.

به گزارش راگانیوز در این نشست صمیمی شهردار باقرشهر با تبریک هفته مبارک بسیج اظهار کرد: امام خمینی (ره) با هوشیاری خود در مدت زمانی کمتر از یک ماه پس از تسخیر لانه جاسوسی فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی را برای مقابله با دشمنان انقلاب صادر کردند.

Image_raganews_pelarak2

استاد فرج با بیان اینکه تشکیل بسیج دارای ریشه های قرآنی است گفت: امام راحل بر اساس جهان بینی اسلامی و عمیق خود که نشأت گرفته از آموزه های قرآنی بود فرمان تشکیل بسیج را صادر نمودند.

وی گفت بسیج ادارات می تواند با بررسی، رصد و عیب یابی اشكالات این سیستم به عنوان الگوی بهره وری، اخلاق و رفتار عمل نماید. ویکی از افتخارات من اینست که در سه شهر از شهرهایی که به عنوان شهردار و خادم مردم انتخاب شدم، پایگاه بسیج را تاسیس و افتتاح نمودم که پایگاه شهید آزادفرد شهرداری باقرشهر یکی از این پایگاهها می باشد.

در ادامه این نشست فرمانده حوزه مقاومت شهید پلارک اظهار داشت: بسیج یك فرهنگ است و نه فقط یك رویكرد و یك ساختار است و بالاتر اینكه بسیج یك فرهنگ و یك الگوی والا برای مردم جهان است.

مغروری گفت: بسیج ادارات از تمام اقشار دیگر بسیج وظیفه ی سنگین تری دارد و این نهاد می تواند با رصد همه ی معضلات و پیشرفت ها پیشنهادات خود را به مدیران ارائه نماید. بسیج ادارات می تواند با آسیب شناسی موضوعات مختلف، سیستم را در جهت ارتقا یاری نماید.

مغروری در پایان از حمایت‌ها و پیگیری‌های بی‌دریغ شهردار باقرشهر در جهت پیشبرد اهداف بسیج در سطح ادارات تقدیر نمود وایشان را نمونه بارز یک بسیجی دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.