آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران: ری یکی از پرجاذبه ترین مناطق گردشگری کشور است

فرمانداری ریبه گزارش  راگانیوز به نقل ازروابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که با موضوع اسکان نوروزی و با حضور امام جمعه، بخشداران تابعه، روسای ادارات آموزش و پرورش، و مجمع خیرین مدرسه ساز در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: وجود این ظرفیت های شاخص باعث شده تا در ایام تعطیلات نوروز مسافرین و زائرین زیادی اعم از داخل و خارج از کشور به این شهرستان مسافرت کنند و اوقات شاد و مفرح خود را در این شهر سپری نمایند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با ابراز تاسف از عدم وجود هتل و مکان مناسب جهت اسکان زائرین و مسافرین در شهرستان ری افزود: متاسفانه به غیر از مدارس و مراکز آموزشی مکان مناسبی برای اسکان مسافرین و زائرینی که در این شهر اقامت می کنند وجود ندارد که باید مراتبی اتخاذ شود تا با کمک و تعامل سرمایه داران حداقل یک هتل اقامت در شهرستان احداث شود.

جمالی پور در ادامه بیان داشت: با برگزاری جلسات مرتبط و متعدد تصمیمات و تمهیداتی اتخاذ شده تا با صدور دستورالعملی جامع و یکپارچه به تمام دستگاه های اجرایی، خدمات و امکانات رفاهی مناسبی برای زائرین و مسافرین نوروزی در نظر گرفته شود.

در حاشیه این جلسه مشاورمدیرکل و مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 شهرری گفت: برای تعطیلات نوروز 94 آموزش و پرورش شهرستان 100 کلاس در قالب 12 مدرسه را برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته است.

محمد اسد نژاد اظهارداشت: آموزش و پرورش شهرستان این آمادگی را دارد که با همکاری شهرداری منطقه برای مسافران این امکان را فراهم آورد که به جای چادر زدن در گوشه وکنار بوستان ها در حیاط مدارس مستقر شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.