آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جشن دولت ، ملت ، همزبانی و همدلی در شهرداری باقرشهر برگزار شد

به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیه ، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر از برگزاری جشن همدلی و همزبانی دراین شهرداری خبر داد. دراین مراسم که با حضور بخشدار کهریزک، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد، خانم دکتر محمدیان، روانشناس گروه آموزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان دیدگاه خود در خصوص جایگاه زنان و سهم تاثیر گزاری ایشان در روند امور و مدیریت در سطوح خرد و کلان، گفت: حضور زنان درعرصه های مختلف علمی و شغلی، از اهمیت جایگاه ایشان بعنوان مادر و زن نمی کاهد ودر واقع کمک میکند تا ایشان با توجه به اصل وجودی خود در امور محوله نیز به خوبی انجام وظیفه کنند. همانطور که قلمه دو میوه از خواص آن میوه ها نمی کاهد و صرفا نتیجه ای جدید و خاص می دهد، حضور مادران و همسران نیز در عرصه های شغلی در واقع اشاعه مهر و مدیریت زنانه رادر عرصه های کاری منجر می شود.روز زن باقرشهر رییس شورا
ابوالفضل شیخلر، بخشدار کهریزک طی سخنانی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال ” دولت ، ملت ، همزبانی و همدلی” یکی از رموز موفقیت شهرداری و شورای اسلامی را در امر مدیریت شهری ، تعامل سازنده و دوستی صمیمانه شهرداری و شورای اسلامی شهر و شهروندان دانست و گفت : ما نیز در سایه رهبری مقام معظم رهبری، سعی بر آن داریم تا با اهتمام بیش از پیش، در سالی که پیش رو داریم، خدمات ارزنده وشایسته ای به مردم ارائه دهیم.
ایرج لک معروفی ، رئیس شورای اسلامی باقرشهر با بیان اهمیت و جایگاه نهاد خانواده ، زنان را در هر عنوانی مانند مادر و همسر ، خواهر، دارای ارج و قرب والا دانست و این منزلت را منتسب به الگو برداری ایشان از بی بی دوعالم حضرت زهرا (س) دانست. رییس شورای اسلامی باقرشهر ، ضمن تقدیر از زحمات بانوان شاغل در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر، مقام شامخ اشان را به عنوان بانوان محجبه و عفیفه ارج نهاد.
سعید استادفرج شهردار باقرشهر ، طی سخنانی با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه و معمار کبیر انقلاب اسلامی ، حضور زنان را در همه عرصه های سازندگی کشورمان و صحنه های سیاست و فرهنگ موثر دانست و گفت : زنان ایران در هشت سال دفاع مقدس ، در زمان انقلاب و امروز در عرصه سازندگی و علمی سهم خود را به خوبی ایفا کرده اند . بانوان شاغل در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر از این قاعده جدا نیستند ومن به سهم خود جا دارد در این برنامه از 4خدمات شایسته ایشان به شهروندان خوب باقرشهری در همه حوزه های کاری تقدیر کنم.
گفتنی است در این مراسم که با حضور فرماندهان بسیج حوزه خواهران باقرشهر، اعضای شورای اسلامی باقرشهر، مدیران شهرداری، برگزار شد، از خانم حموله ، مادر سجاد حموله که ۳۳ عضو وی اهدا شد و خانم وظیفه همسر آقای وظیفه که اعضایی از پیکر آن مرحوم نیز اهدا شد بعنوان مادر بخشنده و مهربان و همسر بخشنده و مهربان تقدیر و تجلیل شد. همچنین از همسران دو تن از پرسنل شهرداری که به تازگی دار فانی را وداع گفته بودند ، لوح تبریکی به نیابت از همسران مرحومشان از سوی شهردار و شورای اسلامی به همراه هدایایی اهدا شد. میرخوش منصوری و خانم زالخان که در سال گذشته فرزند جوان دختر را از دست داد و همسر مرحوم فخامتی از دیگر پرسنل شهرداری از جمله این تقدیر شدگان بودند.در این برنامه شهردار و شورای اسلامی باقرشهر با اهدای هدایایی از بانوان شاغل در مجموعه شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر تقدیر کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.