آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تضعیف بسیج آب به آسیاب دشمن ریختن است/تلاش دشمن برای نفوذ در بین نیروهای انقلاب‌

به گزارش  راگانیوز  به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌علی شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شهرری ‌از بسیج به‌عنوان تجربه موفق انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: آنچه از بیانات امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب در ارتباط با بسیج استفاده کردم این است که بسیج با 6 مولفه عجین است و از 6 مولفه دور است.

وی گفت: حضور در صحنه، بصیرت و آگاهی، فداکاری در راه دین و خدا، عشق به شهادت و ولایت‌مداری از شاخصه‌های بسیج است.

امام جمعه شهرری افزود: اما بسیج با شش مولفه بیگانه است. بسیج از خستگی، یاس و ناامیدی، اختلاف و تفرقه، سازش با استکبار، عدم ایستادگی در مقابل فتنه و نفوذ دشمن از جمله مولفه‌هایی است که بسیج با آن‌ها بیگانه است.

بسیج یک خاکریز قوی و مستحکم در برابر نفوذ دشمن است‌

وی با بیان این‌که امروز دشمن با تمام توان به‌دنبال نفوذ در نیروهای انقلاب است، گفت: کمال بی‌انصافی است به بسیج مستضعفین که امروز یک خاکریز قوی و مستحکم در برابر نفوذ دشمن است، اتهام وارد کنیم و سبب سست کردن آن‌ها و مقابله با فرهنگ بسیج باشیم.

‌شاهچراغی بسیج را سرمایه بی‌انتها دانست و عنوان کرد: ضربه به بسیج پرکردن جدول دشمن است. تضعیف بسیج آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی بیان داشت: بسیج باید هر روز آگاهی خود را بیشتر کند و مردم نیز هوشیار باشند که دشمن به‌دنبال ضربه زدن به این لشکر خدایی است.

موفقیت‌های بزرگ روسیه در مبارزه با داعش

امام جمعه شهرری با بیان این‌که این روزها تحولات خوبی در سوریه رخ داده است، گفت: این روزها پیشرفت‌های خوبی در بخش‌هایی از کشور سوریه اتفاق افتاده است  در بعضی از قسمت‌ها دشمن خون‌خوار زمین‌گیر شده و پا به فرار گذاشته است.

وی افزود: روسیه در این مدت کوتاه تحولاتی خوبی در مبارزه با داعش در سوریه ایجاد کرده است.

ائتلاف 50 کشور برای مبارزه با داعش دروغ بزرگی است‌

‌شاهچراغی با اشاره به ائتلافی که غربی‌ها به بهانه مبارزه با داعش ایجاد کردند، عنوان کرد: این ائتلاف یک سال است که می‌خواهد با داعش مبارزه کند اما آن‌ها دروغ می‌گویند، آن‌ها بیشتر به داعش کمک کردند تا مبارزه.

وی با بیان این‌که گروه تروریستی به خودشان ه رحم نمی‌کنند، اظهار داشت: طی روزهای اخیر 70 نفر از نیروهای این گروه که از جنگ سر باز زدند، در اقدامی ظالمانه گوش آن‌ها توسط این گروه بریده شد.

خطیب جمعه شهرری گفت: امروز خود آمریکایی‌ها و غربی‌ها از گروه تروریستی داعش که خودشان آن را پرورش دادند هراس دارند.

حرف‌های مهمی در دیدار پوتین با رهبر معظم انقلاب مطرح شد

شاهچراغی عنوان کرد: روسیه صادقانه به مبارزه با داعش پرداخته است.

خطیب جمعه شهرری با اشاره به دیدار پوتین با رهبر فرزانه انقلاب تصریح کرد: حرف‌های مهمی در این دیدار مطرح شد و امید است با این هماهنگی‌ها سوریه از لوس وجود دشمنان اسلام پاک شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.