آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار منطقه 19: همایش بزرگ پیاده روی اربعین از نعمت آباد تا قبله تهران برگزار می شود

به گزارش راگانیوز ،  رضا نثاری با اشاره به اجرای این برنامه با مشارکت هیئت ولایت عشق گفت: دومین اجتماع بزرگ پیاده روی در قالب کاروان عشق روز اربعین از میدان ثارالله محله نعمت آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.
وی ادامه داد: مسیر حرکت این کاروان از عبدل آباد، پارک بهار، سه راه شهید زلفی، ابتدای خانی آباد نو، نازی آباد، خیابان شهید رجایی، میدان نماز و میدان شهرری خواهد بود.
نثاری با بیان اینکه در این برنامه شهروندان در قالب هیئت های مذهبی ساعت 7 صبح در میدان ثارالله تجمع کرده و به سمت شهرری می روند افزود: در مسیر حرکت که همراه با عزاداری هیئت های مذهبی خواهد بود ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از شهروندان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: مراسم عزاداری همراه با مداحی و روضه خوانی در محل حرم حضرت عبدالعظیم(ع) انجام می شود و پس از اتمام مراسم شهروندان می توانند از اتوبوس هایی که به این برنامه اختصاص داده شده است برای برگشت استفاده کنند.
به گفته وی سال گذشته نزدیک به هزار شهروند منطقه در نخستین همایش بزرگ پیاده روی روز اربعین شرکت کردند.
م‍ن‍طق‍ه ۱۹ ش‍‍ه‍رد ار ی ت‍‍ه‍ر ان در ج‍ن‍وب ش‍‍ه‍ر ت‍‍ه‍ر ان و اق‍‍ع ش‍ده اس‍ت و از شمال به اتوبان جوانه، از جنوب به اتوبان آزادگان، از شرق به اتوبان نواب، خیابان بهمنیار و از غرب به اتوبان آیت الله سعیدی محدود می شود.
این منطقه از بافتی قدیمی برخوردار است و شامل محله های متعددی از جمله خانی آباد نو، شهرک شریعتی، عبدل آباد، نعمت آباد، صالح آباد، دولتخواه، شهرک احمدیه و شهرک بخارائی می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.