آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

هم انديشي كادر درماني با مدير آسايشگاه خيريه كهريزك

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ؛ مديران حوزه سلامت به همراه بهياران شاغل در آسايشگاه كه وظيفه اداره بخشها و رسيدگي به امور درماني مددجويان را به عهده دارند ، در نشستي صميمي گرد هم آمدند تا ضمن ارائه گزارشي از نحوه خدمات درماني رايج در این مجموعه ، مشكلات كاري موجود را نيز با مدير آسايشگاه در ميان بگذارند.

همكاران واحد درماني هر يك به نوبه خود به بيان ديدگاهها و نقطه نظرات خويش پرداخته كه همگي يك هدف را دنبال مي كرد و آن هم تسهيل در امر خدمت رساني بود.

محمدرضا صوفي نژاد مدير آسايشگاه كهريزك با ياد آوري سختي هاي فراوان كار در این مجموعه عنوان داشت :

ما براي رسيدن به سر منزل مقصود كه همان سهيم بودن در زندگي بخشي به مددجويان تحت پوشش است ، نيازمند توجه يكايك شما هستيم.

وي افزود:منظور از بر پايي اين جلسات هم رسيدن به اهداف تعريف شده اين سازمان و شنيدن دغدغه هاي شما مسئولين درماني از زبان خودتان است که ، مي تواند همه ما را در انجام وظايفمان بيش از پيش آگاه نمايد.

وي با نگاهي به ايجاد انگيزه ميان همه كاركنان واحد هاي مختلف نيز گفت:

واقعيت آن است كه بايد به مقوله ايجاد و توسعه انگيزه ميان كاركنان توجه ويژه داشت . مديران واحد ها مي بايست با برخورداري و استفاده از انواع توانمنديها ، انگيزه كاركنان را در مسيري مشخص هدايت نمايند كه هر گونه قصور در اين راه ميتواند پيامدهاي خاص خود را داشته باشد.

صوفي نژاد با تأكيد بر آنكه بر اهميت جايگاه بهياران در خدمت به اين مجموعه ،آگاهي كامل دارد، ياد آور شد:

همواره به ياد داشته باشيد چه كساني نگاهشان به دستان شماست ، به چه كساني رائه خدمت می دهید، شما مسئول خدمت به افرادي هستيد كه بسياري از آنان حتي توانايي بيان خواسته ها و نيازهاي شخصي خود را ندارند.

مدير آسايشگاه با قول مساعد به بررسي همه خواسته هاي مطرح شده در اين نشست نيز گفت:

مطمئن باشيد همه سعي و تلاش مجموعه در برطرف كردن نيازها براي هموار نمودن مسير خدمتگزاري است، مانيز با توجه به محدوديت هايي كه داريم ، سعي خواهيم كرد آنچه كه لازم است را در اولويت هاي كاري قرار داده تا در اين رهگذر شاهد ارتقاء سطح كمي و كيفي خدمات در مجموعه باشيم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.