آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آموزش خط سفید به 3 هزار راننده در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: آموزش خط سفید به 3 هزار راننده در جنوب تهران

به گزارش راگانیوز ؛ ابوذر ریاضی امروز  از آموزش خط سفید به سه هزار راننده موسسات کرایه اتومبیل شهرری خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: در راستای اجرای طرح خط سفید علاوه بر توسعه زیرساخت‌های ترافیکی در معابر و بزرگراه‌ها، آموزش‌های هدفمند نیز به رانندگان به‌عنوان مهمترین و تاثیرگذارترین افراد جامعه هدف در حال اجراست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به این‌که آموزش‌ها از سوی عوامل پلیس راهور ارائه می‌شود، افزود: دوره آموزشی سه هزار نفر از رانندگان موسسات کرایه اتومبیل در مجموعه فرهنگی ورزشی قمربنی هاشم (ع) آغاز شده است.

وی ادامه داد: پیش از این نیز چهار هزار نفر از راننده‌های ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی با اصول و مبانی رانندگی منظم آشنا شده و به سفیران پیشتاز خط سفید پیوسته‌اند.

ریاضی اصلاح رفتار و ارتقاء فرهنگ ترافیکی و استقرار نظم، انضباط و قانون‌گرایی را از اهداف این طرح برشمرد و گفت: مبانی مهم آموزشی خط سفید از طریق سراهای محله، مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی نیز در سطح محله‌های بیست‌گانه منطقه 20 در حال اجراست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 یادآور شد: تمام مدارس و شهروندانی که مایل به استفاده مجدد از این خدمات رایگان آموزشی هستند می‌توانند از طریق مراجعه به سراهای محله و یا شهرداری نواحی اقدام کنند.

به گزارش فارس، بر اساس این گزارش مجموعه آموزش‌های خط سفید از جمله فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این طرح زیست‌محیطی است که با مشارکت دو معاونت حمل و نقل و ترافیک و اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20 برگزار و در پایان گواهی‌نامه آموزشی به آن‌ها ارائه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.