آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اقدامات خوبی برای وحدت اصولگرایان صورت گرفت/مراقب نفوذ سیاسی در انتخابات باشیم

خبرگزاری فارس: اقدامات خوبی برای وحدت اصولگرایان صورت گرفت/مراقب نفوذ سیاسی در انتخابات باشیم

به گزارش راگانیوز ، غلامعلی حدادعادل دقایقی پیش در همایش بزرگ اصولگرایان شهرستان ری که با حضور پرشور نخبگان و فرهیختگان شهرستان ری در مسجد جامع شهرری برگزار شد، با اشاره به تقارن زمانی برگزاری این همایش گفت: در آستانه بهمن ماه ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همچنین در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم که سبب شده این اجتماع بزرگ اهمیت مضاعف پیدا کند.

وی با اشاره به شام شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: انقلاب اسلامی ایران با همه اهمیتش از شهر قم برخواسته ‌و شهر قم نیز همه اهمیتش را مدیون حضرت فاطمه معصومه (س) است.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان افزود: اگر مضجع شریف کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در قم نبود، حوزه علمیه و .. پیرامون این مضجع به‌وجود نمی‌آمد.

دین مبین اسلام بین زن و مرد تفاوتی قائل نیست

وی با بیان این‌که اجتماع علماء بزرگ دین، مدارس علمیه و … به برکت یک بانو در اسلام است و از همین شهر یک مرجع عالیقدر همانند امام خمینی (ره) تربیت یافت که یک نهضتی را برپا و انقلابی را پیروز و جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حدادعادل با بیان این‌که عده‌ای به مقام زن در دین مبین اسلام اشکال می‌گیرند، عنوان کرد: در دین مبین اسلام برای یک زن که از ائمه معصومین علیهم‌السلام هم نبود و خواهر ائمه اطهار علیهم‌السلام بود به دلیل ایمان و … آنچنان مورد احترام قرار داده که مرجعی که با انقلاب خود جهان را متاثر کرد پیشانی خود را بر مضجع مبارک این شخصیت می‌ستایند.

امروز نوبت حکومت دینی است/دنیا از بی‌دینی و بی‌اخلاقی خسته شده است

سخنگوی ائتلاف اصول‌گرایان با اشاره به فرارسیدن ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: بهمن ماه 94، 37 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و آغاز سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی این ایام مبارک را پیشاپیش به رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا و ملت غیور و بصیر ایران اسلامی تبریک گفت و افزود: خانواده معظم شهدا با تقدیم عزیزان خود برای انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری کردند و باید این ایام مبارک را ابتدا به این عزیزان تبریک بگوییم.

حدادعادل با بیان این‌که انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی را محقق کرد، بیان داشت: در حالی که دنیای غرب معتقد است زمان حکومت دینی تمام شده است، برعکس این تفکر ما ثابت کردیم که امروز نوبت اسلام است.

وی با اشاره به فرمایشات گوهربار رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که «امروز نوبت اسلام است»، عنوان کرد: امروز نوبت حکومت دینی است چراکه دنیا از بی‌دینی و بی‌اختلافی خسته شده است.

سخنگوی ائتلاف اصول‌گرایان تصریح کرد: هرچه می‌گذرد عشق و علاقه مردم به نظام بیشتر می‌شود.

نمایش همدلی و هم‌زبانی مردم ایران در 22 بهمن ماه

حدادعادل یوم‌الله 22 بهمن را مظهر همدلی ملت ایران دانست و تاکید کرد: ملت غیور ایران اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن ماه با خلق حماسه‌ای دیگر همدلی و هم‌زبانی خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به توطئه‌های روزافزون مستکبران علیه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی در حق ملت ایران کارشکنی کرده و تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار بستند.

وی با بیان این‌که ایران اسلامی در حالی که دور تا دور آن را به آتش کشیده‌اند در امنیت و آسایش است، عنوان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب دور تا دور کشور را به آتش کشیدند و تلاش می‌کنند که دود این آتش به چشم ملت ایران برود که به فضل خدا تاکنون نتوانسته‌اند و در آینده نیز نخواهند توانست.

حداد عادل افزود: ملت ایران نه تنها نمی‌گذارند این دود به ایران اسلامی سرایت کند بلکه این آتش را در سوریه، عراق، یمن و … خاموش می‌کنند.

وی با اشاره به پایبندی ملت ایران به اصول اسلام و انقلاب تصریح کرد: مردم سختی تحمل کردند اما راه را گم نکردند.

*عجز و ناتوانی آمریکا در برابر ایران

سخنگوی ائتلاف اصول‌گرایان با بیان این‌که آمریکا بعد از آنکه فهمید با هیچ حربه‌ای نمی‌تواند به انقلاب اسلامی رخنه کند، به سراغ تحریم‌های اقتصادی رفت، بیان داشت: دولت آمریکا صریحاً اعلام می‌کرد که برنامه ما این است که مردم ایران را تحت فشار قرار دهیم تا آن‌ها را به خیابان کشیده و در مقابل حکومت قرار دهیم.

وی ادامه داد: ملت بصیر ایران سختی‌ها را تحمل کرده و فرق دشمن و دوست را تشخیص دادند. آن‌ها کشور را با تهدیدهای سخت و فلج‌کننده دشمن اداره کردند و ایران روز به روز قوی‌تر شد.

حدادعادل در ارتباط با پایان مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: مذاکرات هسته‌ای دو سال کشید و برجام به شکل امروزی خود رسید، رهبر معظم انقلاب نیز در این مسیر نظارت و هدایت کردند.

وی با تاکید بر مراقبت در برابر آثار سوء‌پسابرجام، نفوذ را یکی از این آسیب‌ها برشمرد و تاکید کرد: مدتی است که رهبر معظم انقلاب بر روی نفوذ و مفهوم آن تاکید می‌کنند چرا که دشمن همیشه و در همه حال به دنبال نفوذ در کشور بوده است، آنها قبل از انقلاب علاوه بر نفوذ سلطه نیز داشتند اما بعد از انقلاب هر دوی آن‌ها قطع شده است.

برخی طی سال‌های گذشته به‌دنبال بزک کردن آمریکا هستند‌

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان ادامه داد: متاسفانه طی سال‌های گذشته عده‌ای به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند و در برجام نیز طوری وانمود کردند که مردم باید قدردان آن‌ها باشند.

وی با بیان این‌که دشمن از طریق سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و یا اقتصادی نفوذ می‌کند که باید مراقب آن باشیم، گفت: یکی از جنبه‌های نفوذ، نفوذ سیاسی در انتخابات است.

انتخابات، امتحانی دیگر برای مردم و نامزدهای انتخاباتی است‌

حدادعادل تاکید کرد: در انتخابات باید یک بار دیگر امتحان خود را پس بدهیم و این امتحان هم برای ملت است و هم برای کسانی است که قرار است وکیل این ملت شوند.

وی در تشریح امتحان مردم و نامزدهای انتخابات عنوان کرد: امتحان کسانی که برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند این است که اگر دیدند شخصی از آن‌ها بهتر بود به نفع آن کنار بکشند. نباید وحدت را شکست بلکه باید بر حصول وحدت پایبند بود.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: باید احزاب و گروه‌ها به سراغ وحدت بروند. خوشبختانه اقدامات خوبی در خصوص وحدت اصولگرایان صورت گرفته است. در تهران جامعه روحانیت مبارز و در قم حضرات آیات یزدی، مصباح و موحدی اقدامات خوبی را در این خصوص انجام دادند و سعی‌ ما بر این است که انتخاباتی برگزار شود که دل امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب را شاد کند.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ باید مردم به کسانی رای دهند که آن‌ها در خط خدمت به مردم باشند و نظام را قبول داشته باشند.

اقدام برخی افراد برای تحریف بیانات رهبر معظم انقلاب

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: برخی افراد بعد از بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انتخابات گفتن که شورای نگهبان صلاحیت برخی‌ها را رد کرده و این کار با فرمایشات مقام معظم رهبری که گفته بودند که «کسانی هم که نظام را قبول ندارند رای بدهند»، مغایرت دارد، رهبری امروز توضیح فرمودند و اشاره داشتند که «بنده گفته‌ام کسی که نظام را قبول ندارد برای اقتدار و اعتبار کشور رای بدهد ولی بنده نگفتم کسی که نظام را قبول ندارد، آن را وارد مجلس کنید.»

*‌مردم ری ذخیره‌ای برای کشور و پایتخت ایران اسلامی هستند

حدادعادل در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نقش بی‌بدیل مردم شهرری در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان ری مردم متدین شهر ری ذخیره‌ای برای انقلاب، کشور به‌ویژه تهران بوده و هستند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان افزود: مردم متدین این خطه چه در پیروزی انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس، یوم‌الله 9 دی و … بسیار خوش درخشیدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.