آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان در شهرری آغاز شد

خبرگزاری فارس: همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان در شهرری آغاز شد

به گزارش راگانیوز ، همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان دقایقی پیش با حضور پرشور مردم خداجوی ایران اسلامی و جمعی از نامزدهای این ائتلاف در مسجد فیروزآبادی شهرری آغاز شد.

پس از استقبال گسترده مردم تهران از کاندیداهای اصولگرا در مدرسه عالی شهید مطهری امروز و در آخرین روز تبلیغات همه کاندیداهای اصولگرا برای دیدار و گفت‌وگو با مردم شهرری به این شهرستان سفر کرد.

محل این دیدار و گفت‌وگو مسجد فیروزآبادی نرسیده به میدان اصلی شهرری بود و مردم با حضور در این همایش به‌طور صمیمی با نامزدهای ائتلاف بزرگ اصولگرایان سخن گفتند.

همچنین در این تجمع علیرضا زاکانی از کاندیداهای اصولگرا و حجت‌‌الاسلام مهدی اصلانی سخنرانی کرد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، یحیی آل‌اسحاق، علیرضا زاکانی، لاله افتخاری، فاطمه رهبر، حجت‌اله عبدالملکی، اسماعیل کوثری، محمد ناظمی اردکانی از جمله حاضران در این همایش بودند.

حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران، عبدالعلی ابراهیمی معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، نخبگان، فرهیختگان و مردم نیز در این همایش حضور داشتند.

به گزارش فارس، در میان کاندیداهای اصولگرا برخی مانند علیرضا زاکانی و عبدالملکی، متولد ری هستند و برخی دیگر مانند احمد توکلی چند سالی را در شهرری زندگی کرده‌اند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.