آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر : بخشی از توانمندیهای شهرداری باقرشهر در سومین نمایشگاه دستاوردهای شهرداریهای سراسر کشور عرضه می شود .

راگا نیوز:برگزاری و حضور شرکتها ، ادارات و دستگاههای اجرائی در نمایشگاههای مختلف  فرصت مفتنمی است تا بخشی از دستاوردها و خدمات شهرداریها و دستگاههای اجرائی به اطلاع متخصصان ، پژوهشگران و عموم شهروندان رسانده شود و سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداریهای سراسر کشور این فرصت را در اختیار این ارگانهای خدمتگزار قرار داده است تا بخشی از اقدامات و توانمندیهای خود را عرضه نمایند .   

 
به گزارش  راگا نیوز به نقل ازروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر در جلسه هماهنگی که به همین جهت در دفتر ایشان برگزار شد ضمن اعلام این مطلب افزود : با توجه به ظرفیتهای بالای شهر باقرشهر و موقعیت جغرافیائی آن در همجواری با حرم مطهر امام راحل (ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و همچنین حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شرکتهای بزرگی چون شرکت پالایش و پخش شهید تندگویان ، سایپا پرس ، نفت ایرانول ، نفت بهران و … و قرار گرفتن در مسیر تردد شهروندان به 17 استان جنوبی کشور ، شهرداری باقرشهر را در مرتبه ای قرار داده است که به یکی از شهرهای مهم و تاثیر گذار استان تهران مبدل شده است .
 وی با اشاره به اهمیت حضور در این نمایشگاه افزود : بهره مندی از توان شرکتهای بزرگ حاضر در محدوده قانونی باقرشهر ، کمک شایانی به ارائه بهتر عملکرد و توان شهر می نماید و با عنایت به اینکه در این نمایشگاه شهرداریهای کلان شهرهائی مانند تهران ، شیراز ، اصفهان و … حضور دارند و مسئولین نظام نیز از آن بازدید می نمایند کار حساستر می شود و به همین جهت به مساعدت و همراهی این شرکتها نیازمندیم .
وی در پایان خطاب به نمایندگان شرکتها و ادارات حاضر در جلسه گفت : حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا شهر باقرشهر و واحدهای تولیدی ، خدماتی و فعال در عرصه صنعت به شهروندان و مسئولان و شهرداریهای سراسر کشور شناسانده شوند .
در ادامه جلسه مسئول حوزه خدمات شهر شهرداری باقرشهر و دبیر پیگیری این نمایشگاه توضیحات مبسوطی در خصوص زمان و مکان و نحوه حضور شهرداریها ارائه نمودند .

لازم به یادآوری است که سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداریهای سراسر کشور از 20 تا 23 آبان در مصلی بزرگ تهران برگزار می گردد . 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.