آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مهربانی دل می‌خواهد دیوار بهانه است / افتتاح دیوار مهربانی در بهشت زهرا (س)

خبرگزاری فارس: مهربانی دل می‌خواهد دیوار بهانه است / افتتاح دیوار مهربانی در بهشت زهرا (س)

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، سعید خال در آئین افتتاح دیوار مهربانی در سازمان بهشت زهرا (س) اظهار کرد: رویکرد فرهنگی شهرداری تهران به‌ویژه در انجام اقدامات انسان دوستانه و خدمات اجتماعی بسترسازی و بازتولید مفاهیم اجتماعی بدون دخالت مستقیم در فعالیت‌های خیرخواهانه و مشارکتی شهروندان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر اینکه افتتاح دیوار مهربانی در سازمان بهشت زهرا (س) داوطلبانه و خواست پرسنل شریف و مهرورز این سازمان است، خاطرنشان کرد: این طرح در راستای کمک به شهروندان نیازمند شکل گرفته است.

خال تصریح کرد: از آنجا که پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر امام همواره در امور خیریه و مهرورزی پیشقدم بوده‌اند این اقدام با مشارکت همه همکاران سازمان در مکانی قابل دسترس برای عموم مراجعان، در آستانه نوروز و در ایام فاطمیه افتتاح شد.

وی از دیگر اهداف این کار انسان دوستانه را ترویج فرهنگ کمک کردن و کمک گرفتن در فضای امروز جامعه شهری دانست و گفت: باید توجه داشت که در جامعه شهری امروز همه انسان‌ها به یکدیگر نیازمند هستند.

گفتنی است، دیوار مهربانی در سازمان بهشت زهرا (س) با حضور پرسنل شریف این سازمان و شهرداری حرم مطهر حضرت امام راحل با شعار «مهربانی دل می‌خواهد، دیوار بهانه است» افتتاح شد.

کامران زنگیشه قائم مقام سازمان بهشت زهرا (س)، سعید خال معاون فرهنگی و اجتماعی، حیدریان معاون خدمات شهری، محمدرضا متین معاون فنی و عمران، هاشمی معاون برنامه‌ریزی، معاونان، مدیران و پرسنل شریف سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، دیوار مهربانی سازمان بهشت زهرا (س) را با شعار «مهربانی دل می‌خواهد، دیوار بهانه است» افتتاح کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.