آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آیین اهتزاز پرچم و مهمانی لاله‌ها در بهشت زهرا آغاز شد

خبرگزاری فارس: آیین اهتزاز پرچم و مهمانی لاله‌ها در بهشت زهرا آغاز شد

به گزارش راگانیوز ، لحظاتی پیش آیین اهتزاز پرچم و مهمانی لاله‌ها با حضور حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حضور پرشور عاشقان راه ایثار و شهادت آغاز شد.

این آیین معنوی لحظاتی پیش با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید در جوار قطعه 44 منزل ابدی 4 هزار شهید گمنام انقلاب اسلامی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و در جوار منزل ابدی 36 هزار لاله گلگون کفن ایران اسلامی آغاز شد.

مردم مومن، بصیر و شهید پرور ایران اسلامی حاضر در این مراسم دوشادوش هم به پاخاسته و در این مراسم سرود جمهوری اسلامی ایران را زمزمه کرده و با آرمان‌های والای امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش فارس، همزمان با اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و بر سر مزار شهدای والامقام این گلزار پرچم حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع) نیز در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به اهتزاز درآمد.

گلباران و عطرافشانی مزار شهدای والامقام انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های، آیین اهتزاز پرچم و مهمانی لاله‌ها است که به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا و سالروز فرمان تاریخی امام مبنی بر تاسیس نهاد بنیاد شهید به‌طور همزمان در تمام گلزارهای شهدای کشور برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.