آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری جلسات طرح جهادی به مناسبت استقبال از بهار در شهرداری باقرشهر

طرح-جهادی

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ معاون خدمات شهری شهرداری گفت : با توجه به نزدیکی ایام نوروز و لزوم خدمات‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان به‌ویژه در ایام پایانی سال معاونت خدمات شهری شهرداری به برگزاری جلسات طرح جهادی اقدام نموده است .

عباسی در ادامه افزود : طرح جهادی ازروز دوشنبه 10 اسفندماه با رژه نمادین خودروهای خدمات شهری از میدان شهدا آغاز گردیده تا شهروندان از آغاز این طرح در سطح شهر مطلع شوند .

وی با اشاره به برخی از اقدامات در امور شهری این معاونت ، اظهار داشت : پاک‌سازی زمین‌های خالی موجود در سطح شهر ، لایروبی و رفت‌وروب معابر ، تعویض مخازن زباله مستهلک بامخازن نو و شستشو و رنگ‌آمیزی مخازن قدیمی و نصب برچسب بر روی آن‌ها از مجموعه اقداماتی است که در این روزها به آن‌ها رسیدگی خواهد شد .

معاون خدمات شهری با تأکید بر اینکه در این ایام باید چهره و منظره شهر ظاهری آراسته به خود گیرد و همه‌چیز برای استقبال از سالی نو محیا شود ، تصریح کرد : رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر و مبلمان شهری ، رنگ‌آمیزی دیوارهای مخدوش وشعارنویس شده سطح شهر و ساماندهی تابلوهای اسامی معابر و شستشوی المان‌های شهری اموری است که توسط واحد زیباسازی انجام می‌شود .

عباسی با اشاره به رنگ‌آمیزی و ساماندهی پایه تابلوهای ترافیکی و راهنمای مسیر ، خط‌کشی طولی و عرضی معابر شهری و مکاتبه با راهور جهت برگزاری مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال ، تصریح کرد : اقدامات نامبرده مربوط به حوزه حمل‌ونقل ترافیک شهری است که در تلاش هستند ضمن داشتن شهری زیبا ، آرامش و امنیت را در روزهای آخر سال در شهر برقرار کنند .

وی در خصوص اقدامات واحد 137 یادآور شد : پیگیری جهت خرید و راه‌اندازی سیستم 137یار مدیریت شهری ، همکاری با واحدهای زیرمجموعه معاونت جهت انجام امور با قید فوریت در طرح جهادی و همکاری با واحد امور شهری در خصوص جمع‌آوری وسایل مستهلک حجیم از درب منازل شهروندان از مجموعه فعالیت‌هایی است که توسط این واحد انجام می‌شود .

عباسی در پایان ضمن اشاره به تأمین کلیه ماشین‌آلات در خصوص انجام فعالیت‌های طرح جهادی توسط واحدها از طریق واحد نقلیه  و موتوری ، گفت : امیدواریم با مجموعه اقدامات نامبرده در خدمات شهری شهرداری باقرشهر بتوانیم درنهایت آمادگی به استقبال سال نو برویم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.