آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همزمان با عید نوروز در فرهنگسراهای باقرشهر سفره هفت سین برپا می شود

hou6674

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ حسین آرویی گفت : ساختمان سابق شهرداری را برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در نظر گرفته‌ایم که نسبت به سال گذشته دارای تجهیزات بیشتری است .

آرویی با بیان اینکه مسافران نوروزی که دچار حادثه شده می توانند از محل اسکان اضطراری شهرداری باقرشهر استفاده کنند ، اظهار داشت : آموزش و پرورش کهریزک نیز برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی و معلمان برخی از مدارس شهر را مجهز و آماده نموده تا مورد استفاده قرار گیرند .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تمامی واحدها را ساماندهی می کند ، افزود : جلسات متعددی با واحدهای مختلف شهرداری در خصوص طرح استقبال از بهار صوت گرفته و هر واحد برنامه خود را شرح داده که با اختصاص بودجه مورد نظر برنامه ها اجرایی شدند همچنین جلسات زیادی با سایر شهرداری ها و فرمانداری برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مسافران نوروزی و شهروندان صورت گرفته است .

آرویی یاد آور شد : خط کشی خیابان ها ، شستشوی دیوارها و تابلوها ، رسیدگی به فضای سبز شهری از جمله اقداماتی است که با ساماندهی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر تا کنون صورت گرفته است .

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تصریح کرد : در نظر داریم امسال برای استقبال از بهار دیوار مهربانی را در سطح شهر برپا کنیم تا کمکی به افراد بی بضاعت شود و این امر همکاری و مساعدت هر چه بیشتر شهروندان خوب باقرشهری را طلب می کند .

وی در پایان از برپایی سفره هفت سین در فرهنگسراها خبر داد و گفت :به منظور ارج گذاشتن به آیین و سنت های اصیل ایرانی در فرهنگسرا ها سفره هفت سین برپا می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.