آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آمادگی کامل شهرداری باقرشهر برای استقبال از بهار

0113

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج گفت : با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و جلسات متعددی که در شهرداری باقرشهر برگزارشده است ، آمادگی لازم و کافی را برای استقبال از بهار و عید نوروز داریم .

شهردار باقرشهر با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری در آستانه سال نو تشکیل ستاد استقبال از بهار است ، افزود : شهرداری باقرشهر برنامه‎ریزی لازم را درزمینهٔ های نظافت، زیباسازی شهر، ساماندهی ورودی‌های شهر ، جانمایی و نصب المان‌های جدید را که در آستانه سال نو انجام می‌شود در دستور کار خود قرار داده است .

وی در ادامه اظهار داشت : ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان‌ها بوده است که باقرشهر نیز از این قاعده مستثنا نیست و باید با از این فرصت به‌خوبی استفاده نماید که در همین راستا کمیته‌های تخصصی به‌منظور اجرای برنامه‌های نوروزی در شهرداری تشکیل شدند تا برنامه‌های خود را شرح دهند .

سعید استاد فرج  بهار را تلفیقی از جلوه‌های هنری عالم خلقت و زیباترین فصل سال دانست و گفت : شهرداری باقرشهر درصدد آن است تا با نمایش زیبایی‌های بهار و جلوه‌های طبیعت آرامش ، آسایش و امنیت را به شهروندان باقرشهری و مسافران نوروزی ارمغان دهد .

شهردار باقرشهر یکی از مهم‌ترین بخش‌های طرح استقبال از بهار را در زیباسازی دانست و بیان کرد: شهرداری زیبایی بصری شهر را همانند شستشو و رنگ‌آمیزی دیوارهای شهر را دستور کار خود داده تا چهره شهر در ایام ورود مسافران زیبا و آراسته باشد.

وی  با تأکید بر اینکه شهرداری باقرشهر آمادگی لازم برای پاک‌سازی و آماده کردن شهر برای ایام بهار و نوروز 95 را دارد ، خاطرنشان کرد : ازآنجایی‌که داشتن شهری زیبا نیازمند همکاری تنگاتنگ مردم با شهرداری است امیدواریم شهروندان خوب باقرشهر و مسافران نوروزی در این ایام ما را برای حفظ شهری زیبا و سالم یاری رسانند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.