آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جشن میلاد یاس نبی در بوستان عطر سیب باقرشهر برگزار گردید

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ حسن آرویی گفت : این جشن با مشارکت و همکاری جامع زنان بسیج ناحیه حضرت روح الله (ره) ، هیات رزمندگان اسلام و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر در بوستان عصر سیب با حضور پور شور زنان و مادران باقرشهری برگزار گردید .

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری با اشاره به گرامیداشت روز میلاد این بانوی بزرگوار افزود :همه در تلاش هستیم تا آگاهی‏ های جامعه نسبت به نقش های موثر و پویای زنان در خانواده و در راستای تکریم مقام زن و مادر افزایش یابد .

آرویی با تاکید بر اینکه سبک زندگی حضرت فاطمه (س) باید الگوی زندگی زنان ما قرار بگیرد ، اظهار داشت : زنان ما در تمامی شئونات زندگی خود باید از حضرت زهرا(س) یاد گرفته و شیوه و روش زندگی آن حضرت را الگوی زندگی خود قرار دهند.

سرهنگ موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) ضمن تبریک به مناسبت میلاد دخت نبی مکرم(ص) و گرامیداشت مقام شامخ زن و روز مادر گفت : حضرت زهرا(س) ویژگی های منحصر به فردی داشتند که باعث شده ايشان اسوه و الگوي زنان دانسته شوند و زنان مسلمان نیز باید به گون ای رفتار و کردار داشته باشند که شايسته يک بانوی فرهيخته، ارزشمند، با تقوا و سرافراز بوده ، آن گونه که اهل بيت(ع) به تمام زنان مسلمان توصيه نموده اند .

حجت الاسلام پورموسوی یکی از سخنرانان حاضر در این مراسم با اشاره به نامگذاری این روز به نام روز زن گفت: نامگذاری روز میلاد حضرت زهرا(س) به نام روز زن نشان دهنده جایگاه و مقام شامخ زنان و افتخاری برای بانوان محسوب می شود لذا واجب است کلیه بانوان با بهره گیری از شخصیت والای این بانوی گرانقدر در تکامل شخصیت خویش تلاش نمایند.

لازم به ذکر است ؛ اجرای مراسم گروه تواشیح بین المللی ولایت ، مولودی خوانی در مدح و ستایش حضرت فاطمه (س) و همچنین اهدای جوایزی به حاضرین در این مراسم از دیگر برنامه های جشن میلاد یاس نبی بود .

IMG_8649IMG_8659IMG_8634IMG_8755

IMG_8698IMG_8623IMG_8694IMG_8737

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.