آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرصتی طلائی که شهرداری باقرشهر به نحو احسن از آن بهره برداری نمود .

 

شهردار باقرشهر پس از شرکت در سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور اعلام کرد :
فرصتی طلائی که شهرداری باقرشهر به نحو احسن از آن بهره برداری نمود .
به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، جمشید سعاتمند شهردار باقرشهر در جلسه تقدیر و تشکر از دست اندرکاران غرفه شهرداری در سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسرکشور گفت : شرکت در این نمایشگاه فرصت مناسبی بود تا بخشی از توانمندیهای شهرداری باقرشهر ارائه گردد .
وی در ادامه این حضور را ارزشمند و فرصتی طلائی دانست و افزود : شرکت در چنین نمایشگاههائی که بیش از 300 شهرداری در آن حضور دارند فرصتی طلائی است که شهرداری باقرشهر به نحو احسن از آن بهره برداری نمود و برخی اقدامات و طرح های زیربنائی انجام شده برای آشنایی شهروندان، نخبگان، متخصصین و مدیران اجرایی با فعالیت‌های شهرداری‌ها ارائه گردید و مهمترین ویژگی آن انتقال تجربه بین شهرداری‌ها و آگاهی از روش‌های نوین مدیریتی بود .
وی ضمن اشاره به حضور وزیر کشور در غرفه شهرداری این حضور را نشانه اقدامات بسیار خوب پرسنل خدوم شهرداری دانست و گفت : این جمله وزیر محترم کشور که گفتند ” شهرداری باقرشهر با توجه به بودجه کم ، اقدامات بسیار خوبی داشته است و پروژه های بزرگی را اجرا کرده است ” نشانه انجام مطلوب وظایف از سوی شهرداری باقرشهر است .
ایشان در ادامه تصریح کرد : با توجه به محورهای برپایی نمایشگاه امسال که شامل ؛ ارائه اقدامات در زمینه های خدمات شهری، عمران شهری، مدیریت پسماند، محیط زیست، فضای سبز و شهرداری الکترونیک می‌شد ، شهرداری باقرشهر نشان داد در تمامی این عرصه ها اقدامات بسیار خوبی داشته است و حرفهای بسیاری بر گفتن دارد و در میان شهرهای در مسیر توسعه قرار گرفته است .
وی بحث و تبادل نظر با شهرداران و کارشناسان مدیریت شهری را از نکات بسیار ارزنده این نمایشگاه دانست و افزود : تبادل تجربیات و آشنائی با آخرین دستاوردهای نوین شهری از ویژگیهای این نمایشگاه بود و با توجه به تبادل افکار با همکاران خوبمان در شهرداریهای سراسر کشور توانستیم از تجربیات ایشان در مواجهه با معضلات و مشکلات شهری بهره مند گردیم .
وی در پایان تهیه تندیس گرامیداشت شهدای هسته ای را اقدامی ارزشمند ارزیابی کرد و آنرا مایه افتخار شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و نشانه ادای احترام به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی توسط کارکنان و شهروندان باقرشهر دانست .
گفتنی است نمایشگاه جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداري‌ها که از 20 الی 23 آبان ماه برپاست، حدود 17 هزار مترمربع از فضاي نمايشگاهي مصلي بزرگ امام خميني(ره) تهران را به خود اختصاص داده كه حدود 7500 مترمربع مربوط به غرفه شهرداري‌ها بود .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.