آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دهیار قمصر میزبان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ع)

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر، صبح دیروز در ادامه ی بازدید های نوروزی، سرهنگ دوم پاسدار موسی پور و هیئت همراه با دهیار و اعضای شورای این روستا دیدار کردند .

سرهنگ دوم پاسدار سعید موسی پور در حاشیه ی این نشست صمیمانه با اشاره به نامگذای سال 1395 به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گفت: امید است بتوانیم یکی از ویژگی های اقتصاد مقاومتی را که اقدام سریع و عمل به موقع است را  به خوبی خوب درک کنیم و در این راستا قدم های خوب و مثبتی را بر داریم.

وی با توجه به پایگاه های بسیج گفت: ما باید زمینه های همدلی و همراهی حوزه ها و پایگاه های بسیج را از جمله پایگاه بسیج شهید  باهنر قمصر و بسیج خواهران سمیه در برگزاری برنامه های  فرهنگی بیشتر کنیم تا پایگاه بسیج نیز در روستای قمصر تقویت و استوار تر شود.

وی در ادامه افزود: تکمیل پروژه ورزشی ساخت سوله ی صالحین در روستای قمصر از جمله برنامه های مهم ناحیه مقاومت بسیج در این روستا است که به همت مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر در حال ساخت می باشد.

سرهنگ دوم پاسدار سعید موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ع) و هئیت همراه ضمن حضور در دفتر دهیار و تبریک سال نو با اهدا لوح تقدیر به علی فرجی دهیار قمصر  از خدمات وی در خصوص پشتیبانی از برنامه های بسیج  تقدیر وتشکر نمودند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.