آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش پیاده روی خانوادگی در روز جشن میلاد امام زمان (عج) برگزار می شود

jashn milad-1

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر گفت : به مناسبت جشن میلاد امام زمان (عج) و سالروز آزاد سازی خرمشهر همایش پیاده روی خانوادگی در روز یکشنبه 2 خرداد ماه برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی این چنینی می تواند در شاد سازی روحیه شهروندان تاثیر زیادی گذارد و همچنین سلامت روح و جسم آنان را در پی داشته باشد ، افزود : این همایش پیاده روی ساعت 7 صبح روز یکشنبه از بوستان عطر سیب تا پارک فدک باقرشهر انجام می شود و تمامی شهروندان باقرشهری می توانند در این پیاده روی خانوادگی شرکت نمایند .

آرویی در ادامه اظهار داشت : با برنامه ریزی های انجام شده قرار است پس از پایان پیاده روی در سالن ورزشی فدک مراسم مداحی ، جنگ شادی و خنده ؛حرکات آکروباتیک و اجرای موسیقی انجام شود تا شهروندان لحظات مفرحی را روز تعطیل در کنار خانواده داشته باشند .

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر با بیان اینکه برای برپایی این مراسم آموزش و پرورش ، تربیت بدنی منطقه و بسیج منطقه با ما همکاری های لازم را داشته اند ، یادآور شد : در این جشن بزرگ به کلیه شرکت کنندگان هدایایی داده خواهد شد و همچنین در پایان برنامه به قید قرعه به شرکت کنندگان خوش شانس جوایز نفیسی اهدا می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.