آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

 آتش نشانی باقرشهر در مراسم ارتحال امام (ره) از آمادگی کامل برخوردار بود

 آتش نشانی باقرشهر در مراسم ارتحال امام (ره) از آمادگی کامل برخوردار بود

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، مسئول واحد آتش نشانی شهرداری در این باره گفت : سازمان آتش نشانی شهرداری باقرشهر به منظور برپایی هر چه باشکوه تر مراسم ارتحال جانگداز معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) از آمادگی کامل برخوردار بوده است .

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی باقرشهر برای برگزاری هرچه بهتر مراسم بیست و هفتمین سالگرد امام راحل (ره) از هیچ تلاشی دریغ نکرد ، اظهار داشت : در راستای تامین ایمنی زائران حرم حضرت امام خمینی(ره) تمهیدات ایمنی مختلفی در دستور کار قرار گرفته و نیروهای سازمان آتش‌نشانی باقرشهر در آماده باش کامل بوده اند تا ایمنی را در شهر تامین کنند .

رضایی از برپایی جلسه هماهنگی سپاه روح الله (ره) در خصوص امادگی نیروهای آتش نشانی خبر داد و تصریح کرد : جلسه هماهنگی با ناحیه مقاومت سپاه حضرت روح الله (ره) در خصوص نیروهای اعزامی آتش نشانی برگزار گردید که در این جلسه تمام نکات ایمن سازی برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره) مطرح شد .

مسئول آتش نشانی باقرشهر در پایان افزود : سازمان آتش نشانی باقرشهر همچون سال های گذشته تامین ایمنی بخشی از این مراسم و عزاداران گرامی را بر عهده داشتند و از تمام توان و تجهیزات خود در این امر مهم بهره گرفتند و خوشبختنامه هیچ مشکل و خلل خاصی در طول مراسم متوجه نیروهای آتش نشانی نشده است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.