آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پيشرفت 90 درصدي پروژه حرم تا حرم در شهرري

راگا نیوز:شهردار منطقه 20 از بهره برداری بخش انتهایی بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه که در قالب پروژه حرم تا حرم در حال اجراست، همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

پيشرفت 90 درصدي پروژه حرم تا حرم در شهرريبه گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، عظیم بابایی از روند اقدامات اجرایی بخش انتهایی بزرگراه امام علی(ع) بازدید کرد و گفت: بخش انتهایی بزرگراه امام علی(ع) در قالب پروژه حرم تا حرم موجب اتصال کمربندی شهرری به بهشت زهرا(س) شده است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.


بابایی پیشرفت فیزیکی این مسیر 3 کیلومتری را 90 درصد برشمرد و خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از مسیر آسفالت شده است و عملیات نصب تیرهای پل غیرهمسطح روگذر مترو نیز این هفته آغاز می شود.

وی به احداث دو کانال به طول 110 متر و به عرض بزرگراه، برای جمع آوری آبهای سطحی آن محدوده اشاره کرد و گفت: ساخت 3 زیرگذر از دیگر ابنیه های این مسیر است که زیرگذرهای صنعت و ترانسفو به صورت شمع تابلیه انجام شده است و زیرگذر خیابان درختی نیز در حال اجراست و به زودی به اتمام می رسد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه امتداد بزرگراه امام علی(ع) شرق منطقه را از بن بست خارج می کند افزود: امتداد این بزرگراه در دو فاز اجرایی که فاز اول با 2 /3 کیلومتر مسیر موجب اتصال دولت آباد به بزرگراه شهید آوینی و فاز دوم نیز در قالب طرح حرم تا حرم طراحی شده است که عملیات عمرانی آن با نظارت مستقیم و حضور میدانی شهردار و معاونین با سرعت و دقت در حال اجراست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.