آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه موقت شهرری: وحدت مایه اقتدار است/ رهبری محور اصلی وحدت است

راگا نیوز: امام جمعه شهرری با تاکید بر وحدت گفت: رهبری محور اصلی وحدت است و همه باید حول محور ولایت باشند.

 

به گزارش راگا نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به مبانی تربیت در صحیفه سجادیه اظهار داشت: مطابق تاکیدی که مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی داشتند، باید از سیره و روش ائمه علیهم‌السلام درس بگیریم و در زندگی خود اجرا کنیم.

امام جمعه موقت شهرری:  وحدت مایه اقتدار است/ رهبری محور اصلی وحدت است

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به دعای بیست و چهارم صحیفه سجادیه گفت: امام سجاد (ع) در دعای بیست و چهارم صحیفه سجادیه بر رعایت حقوق والدین تاکید فرمودند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خانواده سالم خانواده‌ای است که فرزندان در آن حقوق والدین را رعایت کنند و اگر فرزندی حقوق والدین را رعایت نکند، به یقین حقوق دیگران را نیز در جامعه رعایت نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه شهادت امام حسن عسگری (ع) را تسلیت گفت و با اشاره به آغاز امامت حضرت حجت (عج) ویژگی‌های منتظر واقعی را برشمرد و گفت: منتظر واقعی باید زندگی‌اش مورد پسند امام زمان (عج) باشد، فرد منتظر باید سبک زندگی، رفتار، کسب و کار شایسته و مورد رضایت اهل بیت علیهم‌السلام داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پنج‌شنبه هفته آینده سالروز میلاد حضرت رسول (ص) به روایت اهل تسنن و آغاز هفته وحدت است، عنوان کرد: خداوند متعال فرمودند «اگر وحدت داشته باشد نصرت الهی شامل شما می‌شود، اگر اختلاف داشته باشید آبروی شما می‌رود و سست می‌شوید.»

حجت‌الاسلام ابراهیمی موفقیت و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران برگرفته از اتحاد ملت ایران دانست و گفت: حضور رئیس جمهور در مجلس در هفته گذشته مصداق وحدت است وحدت بود و با حضور در مجلس نشان داد در برابر رای مردم متواضع است.

امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر وحدت دولت و مجلس در ارتباط با فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد: دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام آمادگی کرده است و مجلس عنوان می‌کند که فاز اول با مشکلاتی روبرو بوده و باید رفع شود و امیدواریم در این ارتباط دولت و مجلس در راه صحیح وحدت کنند.

وی اضافه کرد: وحدت باید در تمام شئون نظام جمهوری اسلامی رعایت شود و یکی از مصادیق وحدت، حضور رییس جمهوری در مجلس و ارایه گزارش و بررسی مشکلات و راهکارها بود که وی با تواضع این کار را انجام و نشان داد بین این دو قوه برای حل مشکلات، وحدت و یکپارچگی وجود دارد.

خطیب جمعه شهرری تصریح کرد: : اسلام به عنوان عامل اصلی اتحاد در کشورهای اسلامی است و همه ما باید حول محور این وحدت یعنی ولایت فقیه باشیم.

امام جمعه شهرری با تاکید بر وحدت گفت: رهبری محور اصلی وحدت است و همه باید حول محور ولایت باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.