آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مشکلات عمرانی بوستان بانوان فدک با حضور شهردار باقرشهر مطرح شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ روز گذشته شهردار باقرشهر به همراه مدیر روابط عمومی شهرداری از نزدیک در جریان مشکلات شهروندان و مشکلات عمرانی موجود در بوستان بانوان فدک قرار گرفت .

سعید استاد فرج ضمن بازدید از بوستان بانوان فدک ، گفت : از مدیر و بانوان زحمت کش شاغل در بوستان کمال تشکر و قدردانی را دارم که با ایجاد محیط امن و سالم ، شهروندان باقرشهری مخصوصا بانوان را به سوی ورزش و تندرستی سوق داده اند .

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته این فضا محل تجمع زباله بوده است و سلامت شهروندان را تهدید می کرد ، اظهار داشت :خوشبختانه توانسته ایم در دوره های مختلف مدیریت شهری این محل آلوده را به بوستان و فضای سبز تبدیل کرده تا شهروندان بتوانند اوقات فراغت خود را به خوبی در این مکان سالم سپری کنند .

شهردار باقرشهر در ادامه تصریح کرد : از آنجایی که پالایشگاه نفت همجوار باقرشهر می باشد و آلودگی ها و مشکلات زیادی برای شهروندان این شهر دارد وجود چنین بوستان هایی در شهر بسیار لازم است تا بتوان از طریق فضای سبز و تولید اکسیژن تا حدی میزان آلایندگی ها را کاهش داد و شهروندان بتوانند هوای مطبوع و سالم تنفس کنند .

سعید استاد فرج در پایان خاطر نشان کرد : امیدواریم بتوانیم با همکاری مجموعه مدیریتی بوستان بانوان فدک و همکاران شهرداری باقرشهر درصدد رفع مشکلات عمرانی و همچنین مشکلات مطرح شده از سوی شهورندان برآییم و امکانات این بوستان را تا حد ممکن ارتقا بخشیم .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.