آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم عزاداری و قرائت زیارت حضرت رسول(ص) از بعید در مصلی بزرگ باقرشهر/گزارش تصویری

img_2150

همزمان با رحلت پیامبرعظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مراسم عزاداری و قرائت زیارت حضرت پیامبر اکرم(ص) از راه بعید صبح امروز با حضور پرشور زنان و مردان ولایت مدار باقرشهری و همچنین آیت اله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر و اکبر اسدی رئیس ستاد نماز جمعه بخش کهریزک در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آیت اله موسوی دقایق کوتاهی پیرامون اهمیت زیارت حضرت رسول(ص) از راه بعید به سخنرانی پرداخت و گفت: زیارت پیامبر بزرگ اسلام و اهل بیت مطهرش یکی از وظایف مسلمانان در قبال آنان است و به همین دلیل هم زیارت از راه بعید پیامبر در روز ۲۸ صفر بسیار سفارش شده است.

وی در ادامه با تشکر از حضور پرشور مردم همیشه در صحنه باقرشهر در این مراسم اظهار داشت: هرکسی که پیامبر گرامی اسلام(ص) را در این دنیا زیارت کند، پیامبر هم اورا در روزقیامت زیارت کرده و از ترس و وحشت آن روز نجات خواهد داد.

تلاوت آیات قرآن کریم، قرائت زیارت حضرت پیامبر(ص) و مرثیه سرایی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت کربلایی رسول محمدپور نیز از دیگر بخش های مهم این مراسم معنوی بود.

گزارش تصویری:

img_2124

img_2131

img_2185

img_2191

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.