آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دو مدیر با تجربه در یک قاب

راگانیوز ؛ باقرشهردر حالی پنجمین دوره مدیریت شهری خود را تجربه می کند که در ادوار گذشته و دوره چهار مدیریت شهری مدیرانی با تجربه سکان هدایت این شهر را عهده دار بوده اند که موجب پیشرفت و آبادانی چشمگیر باقرشهر شده اند .
مدیرانی ‌که با فرازو نشیب های فراوان نقش به سزایی را در به وجود آوردن باقرشهر کنونی داشته اند و‌امروز شاهد شهری پیشرفته هستیم که در بین شهرهای هم ردیف خود در کشور‌حرفی برای گفتن دارد به عنوان مثال : بزرگترین بوستان های جنوب تهران ، بزرگترین زورخانه کشور ، مجهزترین سالن ژیمناستیک‌ و…. حاصل تلاش شهرداران و شوراهای اسلامی ادوار گذشته این شهر می باشد که در در باقرشهر به بهره برداری رسیده اند .
مدیرانی ‌که تمام‌ هم‌ و غم‌خود را صرف آبادانی شهر‌نمودند و در‌کنار انتقادات به حقی که‌ به همه ی این عزیزان وارد است نباید از زحمات و دلسوزی آنها غافل شد و با‌ ترازوی انصاف ‌اگر نگاهی بر خدمات آنها داشته باشیم کفه ‌ی خدمات برخی از این عزیزان به‌ مراتب خیلی سنگین ‌تر‌از انتقاداتی است که بر آنها وارد است .
در افتتاح بوستان ۹ دی تصویری از دو مدیر موفق شهری (شهردارسابق باقرشهر و رئیس شورای اسلامی باقرشهر ) ثبت شده است که وضعیت اکنون باقرشهر مرهون ‌زحمات و تلاش های دلسوزانه این دو عزیز در راستای پیشرفت و آبادانی باقرشهر است .
سعید استاد فرج شهردار سابق شهر‌باقرشهر
وی‌ که دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای شهری است اکنون در آستانه بازنشستگی با کوله باری از خدمات وتجربه های فراوان سی امین سالگرد شهردار شدنش را تجربه می کند .
سکان مدیریت شهری باقرشهر سه دوره در دست وی بوده است و در این ادوار خدمات قابل توجهی را به همراهی پرسنل شهرداری و شورای وقت انجام داده است که در‌تاریخ این شهر ثبت شده است .
تامین آب شرب باقرشهر ،ساخت بوستان‌بزرگ عطر سیب ،استادیوم ۱۰ هزا ‌نفری‌ایثارگران ،بوستان ۹ دی ،خانه ژیمناستیک‌ زنده یاد حجت الاسلام سعیدی ،زورخانه حضرت سیدالکریم (ع) و…… برگی‌از خدمات وی در دفتر عمران و آبادانی باقرشهر است که برای همیشه ثبت شد و باقرشهر‌امروز مدیون‌ تلاش های بی وقفه استاد فرج است که در‌زمان مسئولیتش در قبال شهر از هیچ تلاشی دریغ نکرد .

مجتبی پرک رئیس پنجمین ‌دوره‌ شورای اسلامی باقرشهر
مجتبی پرک که از فرهنگیان و معلمین دلسوز این شهر است اکنون سومین دوره فعالیت خود را در شورای اسلامی باقرشهر سپری می کند .
وی ۲۹ سال سابقه در آموزش و پرورش دارد که در سن ۲۲ سالگی بر اساس توانایی و استعداد مدیر مدرسه کمیل باقرشهر شد و اولین فعالیت مدیریتی خود را تجربه کرد .
وی که از معلمین قدیمی و دلسوز این شهر محسوب می‌شود و اکثر‌جوانان امروز باقرشهر شاگردی وی را کرده اند سه دوره عضو شورای اسلامی باقرشهر را تجربه کرده است و در کنار‌فرازو نشیب های فراوان تصمیم سازی های اساسی و خوبی در‌کنار سایر اعضا داشته است که باقرشهر امروزی مدیون تلاش ایشان در کنار سایر اعضای شورای شهر می باشد .
مجتبی پرک علاوه بر سابقه فرهنگی ‌خود مدت ۱۳ سال در شورای حل اختلاف باقرشهر فعالیت نموده که همین موضوع باعث می شود وی از نزدیک با مشکلات و گرفتاری های مردم این شهر‌آشنا باشد .
وی که اکنون برای سومین بار با بیشترین میزان رای ، توسط مردم باقرشهر برای تصمیم‌گیری و تصمیم سازی انتخاب شده است و در دو دوره بالاترین میزان رای را از آن خود کرده بود ، با رای اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی به عنوان رئیس این شورا منصوب شد تا علاوه بر ایجاد همدلی و همکاری تیمی بین اعضای شورا از تجربیات وی ‌در کنار‌سایر اعضا به ویژه اعضایی که تجربه شورای چهارم را به همراه دارند استفاده شود .
پرک ضمن‌ تقدیر از زحمات استاد فرج ؛ وی را شهرداری توانا و با تجربه تلقی می کند و هدف از معرفی شهردار جدید را ورود فردی جوان و تازه نفس برای ساختن شهری آبادتر می داند .
امید داریم‌ با وجود ایشان در راس واعضایی فرهیخته و با تجربه در دوره پنجم‌ شورای اسلامی تصمیم سازی های خوبی برای باقرشهر صورت‌گیرد .
این‌رسانه در آینده به مناسبت های ‌مختلف به بررسی و سابقه ی خدماتی و تحصیلی برخی‌از افراد شورای شهرهای شهرستان ری می پردازد تا مردم در‌کنا‌ر انتقاداتی که به این عزیزان‌جهت پیشبرد امور و رفع کاستی ها وارد می شود با خدمات انجام‌گرفته و زحمات آنها نیز آشنا گردند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.