آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهدا ستاره های هدایتگر در مسیر استقامت،ایثار و شهادت اند

به گزارش راگانیوز ؛ حسین نصراله از  آئین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا که با حضور هدایت اله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه ،سید احمد صفوی شهردار منطقه ۲۰ و حجت الاسلام بهرامی امام جمعه فیروز آباد در امامزاده شعیب(ع) خبر داد .

وی افزود : در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای گرانقدر با گذشت از جان خود عزت را برای این نظام در برگ زرینی از تاریخ به یادگار گذاشتند و آنچه برای پدران و مادران خود باقی ماند سنگ قبری بود که تسلی خاطر آنان بود و باید گفت اینها سنگ نیستند بلکه هویت و تاریخ  یک ملت هستند چرا که در این قبور متبرک  عزیزانی که برای استقلال و عزت جامعه جنگیدند مدفون شده اند.

وی  در ادامه خاطر نشان کرد:  شهدا در راستای حفظ کیان کشور و اعتقاداتشان از جان گذشتند  و این همان چیزی است که همه ما باید از دفاع مقدس و انقلاب و تعالیم ان بیاموزیم تا در مسیری که حرکت میکنیم سعادتمند دنیا و آخرت شویم.
.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود : امروز با عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا تجدید بیعتی است برای حفظ آرمانهای شهدا و امام ره  داریم و این حضور تعهدی برای ادامه را مستحکم تر و پر توان تر از گذشته است.

نصراله در خاتمه  افزود: غبارروبی مزار شهدا در امامزاده شعیب در بخش قلعه نو برگزار شد به دلیل اینکه در این امامزاده قبور شهدا بازسازی و فضای معنوی خاصی در این امامزاده برقرار است .

گفتنی است در ادامه این مراسم جمالی پور ضمن تشکر ویژه از اقدامات انجام شده تو سط بنیاد شهید ری در خصوص بازسازی مزار شهدا گفت :مزار شهدا یادآور سالها رشادت و فداکاری است و تکریم و تجلیل آنها وظیفه همگانی است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.