آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آئین تجلیل از نیروهای ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ در آیین تجلیل و قدردانی از نیروهای ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی ، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، مدیران و معاونان شهرداری و پرسنل ایستگاه آتش نشانی شهرداری باقرشهر حضور داشتند .

مجتبی پرک ضمن عرض تبریک به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی ،  گفت : شما آتش نشانان غیور با عشقی که به شغل خود دارید به داد مردم شهر می رسید و این موهبت نصیب هر کسی نمی شود و باید قدر آن را دانست .

وی با اعلام اینکه تمام ساعات روز و شب آتش نشانان در حال اماده باش هستند و شغل بسیار پر استرسی است ، تصریح کرد : از فداکاری های شما کمال تشکر و قدردانی را داریم و بدانید که اجر و پاداش شما با خداست و خداوند به خوبی پاسخ کار شما را خواهد داد و همواره محافظ شما و خانواده تان است .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر یادآور شد : آمادگی جسمانی و مهارتی مهمترین مساله در حوزه آتش نشانی است که باید از آن غافل نشوید و آمادگی کامل داشته باشید ، در حفظ تجهیزات کوشا و با یکدیگر وحدت و همدلی داشته باشید .

مجتبی پرک در ادامه افزود : تعاملات خوبی در بین شوراهای دوره پنجم دیده می شود و تا کنون 13 جلسه برگزار نمونده ایم و یک هماهنگی بی نظیر در بین اعضای شورا وجود دارد و همه مصوبات با یاری خدا تایید می شوند .

در ادامه این مراسم مسئول آتش نشانی شهرداری باقرشهر به سخنرانی پرداخت ، گفت : در سالی که گذشت نیروهای آتش نشانی با قدرت در حوزه خدمات رسانی تمام تلاش و سعی خود را کردند تا شهردار باقرشهر و مردمان خوب از ما رضایت کامل داشته باشند و موجب سرافرازیشان باشیم .

وی با اشاره به اقدامات آتش نشانی خاطرنشان کرد : با همت و یاری اعضای شورای شهر و شهردار انجام یک تخته تشک نجات برای ایستگاه آتش نشانی خریداری شده است که در امور امداد و نجات بسیار می تواند ما را یاری دهد .

رضایی در پایان گفت : از همه عزیزان که به نیروهای آتش نشانی اطمینان کرده وشهر را به ما سپرده اید بسیار سپاسگذاریم امیدواریم بتوانیم با خدمات خوب امنیت را برای شهروندان عزیز برقرار کنیم .

گفتنی است ؛ در پایان مراسم تجلیل که با اهدا لوح و هدیه به نیروهای آتش نشان انجام گرفت ، مراسم مانور توسط نیروهای آتش نشان برگزار شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.