آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اعزام ۲۰ گروه جهادی ۱۰ نفره سپاه باقرشهر به مناطق زلزله زده

به گزارش  راگانیوز ؛ سرهنگ اصغر آرزومندی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بر کاهش آلام مردم روستادی «مله دیزگه» و ترمیم روحیه روستائیان تاکید و با اشاره به حضور ۱۰ روزه اکیپ امدادی و ۲۰ گروه جهادی از سوی سپاه ناحیه روح اله باقرشهر گفت: اعزام گروه جهادی جهت تدریس به دختران و پسران روستای مله دیزگه منطقه ذهاب کرمانشاه و بررسی میزان خسارت منازل و شروع بازسازی منازل زلزله دیده روستای مله دیزگه توسط سپاه ناحیه روح اله باقرشهر صورت پذیرفت.

وی در ادامه افزود: ۲۰ گروه جهادی ۱۰ نفره که جهت کارهای بازسازی منازل روستایی،تدریس در مقاطع اول تا ششم ابتدایی دختر و پسر به منطقه اعزام شدند و اکیپ های امدادی با حضور دکتران و بهیاران شهرستان ری حدود ۱۰ روز در منطقه حضور خواهند بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه روح اله باقرشهر افزود: این روستا کلا ویران شده است، اما خوشبختانه تلفات جانی نداشته و خسارت مالی در رابطه با منازل و اتلاف چند راس دام بوده است .

آرزومندی در ادامه بیان کرد و گفت: خسارت ریالی وارد شده به این روستا هنوز مشخص نیست و در حال حاضر گروه اعزامی در تدارک مسکن موقت و اسکان جمعیت در کانکس هایی برای زندگی هستند.

وی در خاتمه بر تداوم کمک رسانی به مردم روستاهای زلزله زده غرب کشور تاکید کرد و گفت: کمک مردم به مناطق زلزله زده پاداش دنیوی و اخروی به همراه دارد و در این راستا باید تلاش بیشتری کنیم تا در زنجیره کمک رسانی قرار گرفته و به بهبود اوضاع کمک کنیم .

 

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.