آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مانور سراسری زلزله در دبیرستان دخترانه شهدای بانک صادرات باقرشهر انجام شد + گزارش تصویری

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر ؛ صبح امروز به مناسبت 8 آذر ماه روز مانور سراسری زلزله در مدارس این مانور در دبیرستان شهدای بانک صادرات باقرشهر با حضور شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر و فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) برگزار شد .
هدف از برگزاری مانور آگاه ساختن دانش آموزان در مواجه با بحران  است و با توجه به این قبلا آموزش های لازم را به دانش آموزان داده بودندامروز این مانور انجام شد تا دانش آموزان در برابر خطرات احتمالی آماده باشند .

این مانور با همکاری با سازمان ها و ادارات خدمت رسان از جمله اداره گاز ، برق ، پلیس راهور ، ایستگاه اتش نشانی باقرشهر ، هلال احمر و نیورهای اورژانس صورت گرفت .
با انجام این مانور سطح دانش و آگاهی دانش آموزان در مقابله با بلایای طبیعی سنجیده شد و با معرفی نقاط ایمن و خروج اضطراری سعی نموده تا سطح اطلاعات دانش آموزان در برابر زلزله ارتقا یابد .
اطفای حریق با حضور آتش نشانان و با همکاری دانش آموزان صورت گرفت و سایت اسکان نیز امروز در مدرسه شهدای بانک صادرات باقرشهر برپا بود .
شایان ذکر است ؛ این مانورهر ساله به مناسبت روز زنگ زلزله همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولین در مدارس باقرشهر برگزار می شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.