آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مالک مجتمع خلیج فارس ۲ میلیارد تومان از جرائم ماده صد به شهرداری باقرشهربدهکار است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقرشهر در خصوص تسریع در اجرای فاز سوم مجتمع خلیج فارس توسط مالک ، گفت : مالک شهرک کارگاهی خلیج فارس ۲ میلیارد تومان از جرائم ماده صد به شهرداری باقرشهربدهکار است که تا کنون با توجه به اخطاریه های صادره پرداخت ننموده است .
وی در ادامه اظهار داشت : ایشان مفاد مجوزهای صادره را رعایت ننموده و خارج از مجوزهای صادره اقدام به توسعه در عرصه و بنا نموده و آرایی نیز مبنی بر جریمه دراین خصوص صادر گردیده است .
علیرضا ناصری پور یادآور شد : در راستای اخطارهای مکرر از جمله ؛ پاسخ استعلامات از منطقه ۳ عملیات انتقال گاز جهت تعیین حریم خطوط گاز ، پاسخ استعلامات اداره جهاد کشاورزی به انضمام نظریه کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی در خصوص ملک ، پاسخ استعلام مدیریت امور آب منطقه ای در خصوص حریم مسیل رودخانه تصرف شده ، پاسخ استعلام گردش ثبتی اسناد کهریزک و تعهد نامبرده به آموزش و پرورش مبنی بر احداث مدرسه از بابت عدم پرداخت عوارض سهم آموزش و پرورش منطقه کهریزک در جهت ارائه پاسخ استعلامات ادارات نامبرده به شهرداری تا کنون اقدامی از سمت وی صورت نگرفته است .
شهردار باقرشهر افزود : مالک شهرک کارگاهی خلیج فارس در خصوص سرانه های خدماتی به میزان ۵ هزار مترمربع که مربوط به فازهای قبلی بوده و آماده سازی معابر فازهای قبلی که مصوبه جلسات کارگروه استان نیز بوده به تعهدات خود عمل نکرده است .
وی در پایان خاطرنشان کرد : با توجه به موارد ذکر شده لذا صدور هرگونه مجوز جدید مشروط به پرداخت تسویه حساب جرائم و عوارض حاصل از بناهای مازاد برپروانه و اجرا آماده سازی معابر و تحویل سرانه های عمومی و پاسخ به استعلامات و دیگر تعهدات قبلی نامبرده مربوط به فاز یک و دو می باشد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.