آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقرشهر در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت .

در این پیام آمده است :

۱۲بهمن سال ۵۷ روز ورود تاريخي امام راحل به كشور بعد از ۱۵سال دوري و تبعيد ، يك روز تاريخي در كشور ما محسوب مي شود و اين بازگشت مقدمه اي براي حركت بي سابقه مردم و به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي بود كه در قرون اخير بي سابقه بوده است .

در ۲۲بهمن ماه سال ۵۷در ايران، انقلاب بزرگ و شكوهمندي به رهبري امام خميني (ره) به وقوع پيوست ، انقلابي كه به جرأت مي توان گفت مهمترين حركت اسلامي و جنبش انقلابي در تاريخ اسلام و متأثر از فرهنگ عاشورايي سيدالشهدا(ع) در زمان غيبت حضرت ولي عصر (عج) بوده است.

در ادامه آمده است :

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است ، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، امام راحل (ره) آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد ، که یاد و خاطره حماسه سازی ها هرگز از صفحه تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ و غرورآفرین، سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت ایران، به ویژه مردم شریف و غیور باقرشهر که همواره دوشادوش مسئولین در عرصه‌های مختلف مشارکت دارند، تبریک عرض نمایم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.