آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری مطرح کرد: امکانات ری به اندازه خدمتش به تهران افزایش یابد

فرماندار شهرری با بیان اینکه توقعی که مردم ری از تهران دارند، میزان امکانات است تا به همان اندازه که توقع خدمت از این شهرستان دارند خدمات و امکانات هم داشته باشند و بر همین اساس باید فاصله ری و تهران کم شود.

001-35.jpg

به گزارشراگا نیوز به نقل از ایسنا باقرنژاد در گفت‌وگوی امروز عصر خود با رادیو تهران، گفت: مردم شهر تهران به لحاظ رفتاری، اخلاقی و فرهنگی و اجتماعی جدا از مردم کشور نیستند و مطالباتشان در حد امکانات دولت است. اما با توجه به اینکه ری یکی از شهرستان‌های مهم تهران محسوب می‌شود و دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است، می‌تواند خدمات زیادی را نه تنها به تهران بلکه به کشور ارائه دهد.

 

وی افزود: شهرری امروز تبدیل به شهری شده است که انواع خدمات را به تهران ارائه می‌دهد و ما نیز به ارائه این خدمات اعتقاد داریم، چرا که تهران پایتخت کشور است و نه تنها ری که سایر شهرستان‌های اقماری باید سرویس‌دهی را به پایتخت داشته باشند تا تهران فارغ از حاشیه‌های بهداشتی و زیست محیطی بتوانند کشور را اداره کنند.

 

فرماندار شهرری ادامه داد: طی 100 سال گذشته شهرری در حاشیه تهران بوده و خدمات آن از لحاظ محتوایی و شکلی توسعه یافته، به طوری که تنوع خدمات طی چند سال گذشته افزایش بالایی داشته است.

 

باقرنژاد یکی از مهم‌ترین خدمات شهرری به تهران را احداث و توسعه گورستان بهشت‌زهرا(س) عنوان کرد و گفت: این خدمت در گذشته به هر دلیل فرهنگی و اقتصادی که شکل گرفته، امروز توسعه زیادی یافته است و زمانی که احداث بهشت‌زهرا در این شهرستان آغاز شد، به جای دیگری فکر نکردند.

 

وی گفت: مخزن سد کرج که یکی از منابع مهم تامین آب تهران است و سالیانه دو برابر ظرفیت مخزن سد کرج، آب از زیر زمین شهرری خارج می‌شود و در این میان زباله‌های چند ده تنی نیز به همراه این آب‌ها زیرزمین‌های ری جاری می‌شود که این بخش از کار قابل پیشگیری است. لذا مطالبه مردم شهر ری توجه به این گونه امور است.

 

فرماندار شهرری تاکید کرد: توقعی که مردم شهرری از تهران دارند، این است که به اندازه خدمتی که از شهرری توقع دارند باید امکانات در اختیار این شهرستان قرار دهند تا فاصله ری و تهران کم شود، چرا که ری یکی از شهرستان‌های دارای ظرفیت بالا و پتانسیل خوب تهران است و می‌تواند نه تنها به تهران بلکه به کل کشور خدمات ارائه دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.