آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یادواره شهدای عملیات بیت المقدس در اسلامشهر برگزار شد

به گزارش راگانیوز، مراسم یادواره شهدای آزاد سازی خرمشهر که به همت پایگاه بسیج ملک اشتر و حوزه 279 کمیل با حضور خانواده‌های شهداء، مسئولان و مردم ولایتمدار اسلامشهر در مسجد آل محمد (ص) همزمان با نماز مغرب و عشا و ضیافت افطاری با سخنرانی حجت السلام طائب و مداحی کربلائی مجتبی رمضانی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب با بیان خاطراتی از فتح خرمشهر به سه محور اساسی در مورد شهدا پرداخت و اظهار داشت: با اشاره به آیه شریفه “ان الله اشتری من المومنین….”، خداوند با انسان معامله می‌کند و جان او را می‌خرد، اما آن چیزی که او در قبال خرید جان انسان به او می‌دهد، محدودیت زمانی و مکانی ندارد و جاودانی است.
وی در بیان اهمیت مقام شهید یادآور شد: شهدا عمرشان را به خدا فروختند، در این معامله سود کردند و به حیات جاودانه رسیدند.

طائب عنوان کرد: طبق فرموده امام خمینی(ره) “فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها است” و هدف از برگزاری این جلسه، پاسداشت ارزش‌ها، دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام و ارج نهادن به خون مقدس شهدا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر مسئله عادی و ساده‌ای نیست و باید به شکل ویژه به آن توجه شود، حماسه سوم خرداد برگ زرینی از تاریخ ایران اسلامی و مدالی از افتخارات این ملت است که باید با شکوه هرچه بیشتر گرامی داشته شود.
در پایان مراسم از خانواده های شهدا تجلیل شد

ایثار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.