آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاینه و کشتار رایگان دام در روز عید قربان / آمادگی لازم برای عرضه 2 هزار راس دام

راگا نیوز-شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه آمادگی لازم برای عرضه 2 هزار راس دام وجود دارد، گفت: احداث 2 دستگاه سرویس بهداشتی پرتابل، تامین آبرسانی و روشنایی و احداث قربانگاه از جمله اقداماتی است که مدیریت شهری انجام داده است.

عظیم بابایی با اشاره به آماده باش مدیریت شهری منطقه 20 در روزهای عرفه و عید قربان، گفت: جایگاه عرضه دام زنده به منظور سهولت دسترسی شهروندان و رعایت عوامل زیست محیطی، منظر شهری و بهداشتی در ضلع جنوب غربی میدان شهید بروجردی محله دولت‌آباد دایر شده است.

شهردار منطقه 20 به مساحت 2 هزار مترمربعی محل عرضه بهداشتی دام منطقه 20 اشاره کرد و افزود: برپایی جشن عید سعید قربان و استقرار غرفه‌های فرهنگی نیز در مجاورت این جایگاه برای حضور یک هزار شهروند پیش‌بینی شده است.

وی اشاعه سنت حسنه قربانی را مهم برشمرد و تاکید کرد: عرضه دام زنده با حضور دامپزشک، مشاور مذهبی و دامدارانی که مجوزهای لازم را دارند، به بهترین شکل برای شهروندان انجام می‌شود و این درحالی است که معاینه و کشتار به‌صورت رایگان است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه آمادگی لازم برای عرضه 2 هزار راس دام وجود دارد، عنوان کرد: احداث 2 دستگاه سرویس بهداشتی پرتابل، تامین آبرسانی و روشنایی، نصب سازه‌های جایگاه، احداث قربانگاه از جمله اقداماتی است که مدیریت شهری برای فضا سازی این جایگاه انجام داده است.

بابایی در پایان یادآور شد: در روز عرفه فقط دام زنده عرضه می‌شود و خدماتی نظیر کشتار، معاینه، مشاوره مذهبی همزمان با عید سعید قربان از اذان صبح تا اذان ظهر به شهروندان ارائه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.