آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سرپرست فرمانداری شهرستان ری: انتخاب مدیران را بر مبنای شایستگی انجام می‌دهیم

سرپرست فرمانداری شهرستان ری در ارتباط به انتخاب مدیران این شهرستان، گفت: مدیران را بر مبنای شایستگی و دغدغه خدمت به مردم انتخاب می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: انتخاب مدیران را بر مبنای شایستگی انجام می‌دهیم

به گزارش  راگا نیوز، هدایت‌الله کمالی‌پور صبح امروز در نشست معارفه‌ای که با مدیران فرمانداری و با حضور فرماندار سابق، معاونان و بخش‌داران فرمانداری شهرستان ری برگزار شد، ضمن تشکر از خدمات امیرحسین باقرنژاد فرمانده پیشین شهرستان ری، اظهار داشت: بنده در چند ساعتی که در خدمت امیرحسین باقرنژاد بودم روحیه ایشان را روحیه خودمانی و مردمی دیدم و امیدوارم با این روحیه در مسئولیت خطیر و مهمی که استاندار تهران در حوزه بازرسی استانداری تهران به عهده ایشان گذاشتند در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق خواهند بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان ری گفت: در طول دوران انقلاب، جریان‌ها و گفتمان‌های مختلفی توسط مردم برای اداره کشور برگزیده شدند و در این دوره مردم نیز ترجیح دادند گفتمان تدبیر و امید که شعار آن اعتدال، میانه‌روی و قانون‌گرایی بود را انتخاب کنند و رهبر معظم انقلاب نیز این گفتمان را تایید فرمودند و از همه خواستند با تمام توان به دولت کمک کند.

وی در ادامه افزود: بنابراین همه باید با تاثیر فرمایشات مقام معظم رهبری به خواست مردم احترام بگذارند و دولت را در تحقق شعارها و وعده‌هایش کمک کنند. ما مسئولان و نمایندگان دولت هم وظیفه و رسالت داریم در چارچوب دولت تدبیر و امید یعنی اعتدال و قانون‌گرایی حرکت کنیم.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: امروز این دولت نوپا وارث مشکلاتی است که دیگران برایش به ارث گذاشته‌اند، بنابراین من اعتقاد دارم همه ما باید با تمام ظرفیت کار کنیم و در این شرایط سخت در کنار مردم باشیم و با درک درست مشکلات مردم در مرتفع کردن آن تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری افزود: من از همه شما عزیزان و همکاران و همه مدیران شهرستان می‌خواهم با صبوری و خوش‌رویی به حرف‌های مردم گوش دهید و سعی کنید با تلاش مضاعف، مشکلات مردم را حل کنید، در جایی که حل مشکلات از توان شما، ما و دولت خارج است این را صادقانه با مردم در میان می‌گذاریم و از مردم کمک و همراهی و صبوری می‌خواهیم، مطمئن باشید این کار ما و شما باعث افزایش اعتماد مردم به دولت و نظام می‌شود، حقیقتاً روحیه من در کنار مردم و با مردم بودن است و به لطف خدا سعی خواهم کرد در طول دوران مسئولیت این رویه را ادامه دهم.

جمالی‌پور با بیان اینکه مردم با انتخاب دولت تدبیر و امید از افراطی‌گری در هر شکل آن بیزاری جستند و نشان دادند که گفتمان اعتدال را می‌پسندند بنابراین بنده به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید به شدت از افراط و افراطی‌گری دوری می‌جویم و به شما همکاران محترم و مسئولان گرامی شهرستان توصیه می‌کنم در کار و رفتار خود مشی اعتدال و قانون‌گرایی را سرلوحه خود قرار دهید و اجازه ندهید پدیده نامبارک افراطی‌گری در جامعه دوباره حاکم شود که این امر باعث سلب اعتماد مردم از دولت و نظام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در ارتباط با مرز اختیارات دستگاه‌های مستقر در شهرستان ری، افزود: مرز اختیارات همه دستگاه‌ها بر مبنای قانون مشخص است و کسی حق ندارد از مرز اختیاراتش خارج شود، چون هر رفتاری که ما خارج از چارچوب قانون انجام می‌دهیم مردم آن را به حساب دولت و نظام می‌گذارند و همه ما باید به این امر دقت کنیم.

جمالی‌پور بیان داشت: همه علقه‌های سیاسی خاص خودمان را داریم، و این ایرادی ندارد ولی وقتی بر مسند مسئولیت قرار می‌گیریم و در مقام مسئول عمل می‌کنیم حق نداریم به اعتقاد و باور سیاسی خودمان عمل کنیم، مسئولیت در نظام اسلامی براساس سفارش بزرگان دین و تاکید مقام معظم رهبری حق‌الناس است و نمی‌توان بدون توجه به خواست مردم آن را فدای جریان سیاسی خاص کرد بنابراین خواست مردم از من و شما کمک به آن و برنامه‌های دولتی است که به آن رای دادند و همه باید در تحقق این مسیر تلاش مضاعف کنیم.

وی در ارتباط با ملاک‌های انتخاب مدیران گفت: انتخاب مدیران بر مبنای شایستگی و تخصص و بدون توجه به گرایش‌های سیاسی آنها انجام خواهد گرفت.

جمالی‌پور ادامه داد: بنابراین سعی خواهد شد مدیرانی انتخاب شوند که ضمن اعتقاد راسخ به نظام، به برنامه‌های و گفتمان دولت تدبیر و امید اعتقاد داشته باشند و از تخصص، تجارب و توانمندی لازم برای انجام مسئولیت برخوردار باشند، نمی‌شود نظام برای تربیت و آموزش یک فرد کلی هزینه کند اما ما بی‌توجه به این هزینه‌ها، این سرمایه‌ را در جایی که تجربه، دانش و تخصص ندارد استفاده کنیم. این کار باعث می‌شود هم جامعه و هم فرد لطمه ببیند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در پایان با بیان اینکه به فضل خدا همه ما باید در طول دوران خدمت در دولت تدبیر و امید شعار دولت جدید را که اعتدال و قانون گرایی است را سرلوحه کار خود قرار دهیم و به وظایفمان درست عمل کنیم، اگر این کار از طرف ما مسئولان صورت بگیرد جامعه از ما یاد می‌گیرد و ما با این کار می‌توانیم مبلّغ خوبی برای نظام باشیم.

این گزارش حاکی است، مراسم معارفه فرماندار با مدیران، معاونان، بخش‌داران و مسئولان شهرستان‌ری با حضور امیرحسین باقرنژاد فرماندار سابق شهرستان ری و مدیرکل بازرسی استانداری تهران برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.