آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری همایش تجلیل از بسیجیان نمونه شهرری

با حضور جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران صورت گرفت
برگزاری همایش تجلیل از بسیجیان نمونه شهرری

همایش بزرگ تجلیل از بسیجیان نمونه شهرری با حضور جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار شد.

راگا نیوز: برگزاری همایش تجلیل از بسیجیان نمونه شهرری

به گزارش  راگا نیوز به نقل از فارس، دوشنبه شب همایش بزرگ همایش تجلیل از بسیجیان نمونه شهرری با حضور خانواده معظم شهدا، جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران، فرمانده ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع)، فرماندهان و بسیجیان شهرری در سالن همایش‌های حضرت ولی‌عصر (عج) شهرری برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) در این همایش ضمن تبریک هفته بزرگداشت بسیج به تمام دریادلان بسیجی، خانواده را مهمترین بنیان یک جامعه اسلامی در ساخت شخصیت افراد دانست و گفت: امروز دشمن با ترویج سبک زندگی غربی بنیان خانواده را مورد هدف قرار داده است.

علیرضا بوربورثانی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و نظام تمام تلاش خود را در منفی کردن ذهنیت خانواده‌ها نسبت به بسیج انجام می‌دهند تا خانواده‌ها نیز از حضور جوانان خود در بسیج مستضعفین جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر الگوگیری از سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام گفت: اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام الگوی کامل خانواده موفق و سربلند هستند و امید می‌رود خانواده‌های ایرانی با الگو قرار دادن ائمه اطهار علیهم‌السلام کانون خانواده خود را بیمه کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) که یکی دیگر از میهمانان این مراسم بود، با تقدیر از فرماندهان حوزه‌های 357 حضرت ولی‌عصر (عج) و 358 یادگار امام (ره) این دو حوزه را جزو برترین حوزه‌های این ناحیه معرفی کرد و ضمن تشکر از برگزاری این مراسم گفت: از این دست مراسم که بسیجیان به همراه خانواده خود در آن حضور پیدا می‌کنند، سبب ایجاد شور و نشاط در بسیجیان و خانواده‌های آن‌ها می‌شود.

حسن ابوالحسنی افزود: ناحیه مقاومت بسیج ری (حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام) نیز تمام تلاش خود را در راستای حمایت حداکثری از این‌گونه برنامه‌ها انجام می‌دهد.

حسن حیدری فرمانده حوزه مقاومت 357 حضرت ولی‌عصر (عج) ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر در همایش با مهم ارزیابی کردن سبک زندگی اسلامی گفت: حوزه‌ها با توجه به فراگیر بودن باید بخش اعظمی از رسالت تبلیغی فرهنگ اسلامی را بر عهده گرفته تا خانواده‌ها را با این اصول فراموش شده بار دیگر آشتی دهند.

در ادامه این مراسم از بسیجیان نمونه نیز که با تشکیل کمیسیون در حوزه‌ها انتخاب و تائید صلاحیت شده بودند، تقدیر به‌عمل آمد.

همایش بزرگ تجلیل از بسیجیان نمونه به‌ مناسبت روز بسیج و خانواده در فرهنگسرای ولای شهرری برگزار و از بسیجیان نمونه حوزه 357 حضرت ولی‌عصر (عج) و حوزه 358 یادگار امام (ره) تقدیر به‌عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.