آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آئین هشتمین سالگرد شهدای رسانه در بهشت زهرا(س) برگزار شد

 

به گزارش راگا نیوز به نقل از ایرنا، معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س) با گرامیداشت سالروز شهادت جمعی از خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان در حادثه سقوط هواپیمای سی 130 گفت: شهدا دارای مقام والایی هستند بویژه شهدایی که با قلم خود آگاهی و روشنایی بخش یک جامعه اند.

سعید خال افزود: خبرنگاران متعهد همانند انبیاء الهی هستند که برای ارتقاء سطح آگاهی و بینش انسانها از نثار جان خود نیز دریغ نمی کنند.

وی تاکید کرد: شهدای اهل قلم با تقدیم خون خود در راه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دستاوردهای نظام اسلامی، اهمیت رسالت خود را به خوبی اثبات کردند.

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س) برگزاری سالگرد و یادواره شهدا را انتقال تجربیات و دستاوردهای اهداف بزرگ شهیدان به نسل های سوم و چهارم انقلاب دانست و گفت: حضور خودجوش مردم فهیم و قدردان ایران اسلامی بر سر مزار و مرقد مطهر شهدا نشانه قدرشناسی آنان از خادمین خود است.

برپایی ایستگاه صلواتی، پرواز 104 کبوتر به یاد شهدای رسانه و اهدای گل به مزار شهدا از دیگر برنامه های هشتمین سالگرد شهدای رسانه بود.

هشتمین سالگرد شهدای رسانه در قطعه 50 اصحاب رسانه بهشت زهرا (س) و با حضور مسوولین لشگری و کشوری و همچنین خانواده های شهدای رسانه و شهروندان در حال برگزاری است.

ˈدر حادثه سقوط هواپیمای سی 130 در نیمه آذر سال 84 شماری از اصحاب رسانه و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند. ˈ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.