آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آثار دست مددجویان تیم مراقبت در منزل آسایشگاه کهریزک در نمایشگاه بهاره

هدیه اعضای تیم ملی تیر و کمان به آسایشگاه کهریزک

به گزارش راگانیوز، همزمان با نزدیک شدن به افتتاح بازارچه بهاره آسایشگاه خیریه کهریزک، معلولان هنرمند تیم مراقبت در منزل که هم‌اکنون در خانه‌هایشان زندگی می‌کنند، همگام با معلولان هنرمند و توانای ساکن در آسایشگاه، انواع محصولات هنری خود را به این بازارچه عرضه می‌کنند.

دکتر پورفهیم، مدیر تیم مراقبت در منزل آسایشگاه خیریه کهریزک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: هم‌اکنون جمعی از معلولان هنرمند این مجموعه که توانایی خارج شدن از منازلشان را دارند، در ساختمان آفتاب گرد هم می‌آیند تا هنرآفرینی کنند.

وی گفت: انواع نقاشی روی پارچه، شیشه و بلور، سفال هفت سین و زیورآلات بدلی از جمله محصولاتی است که این عزیزان زیر نظر استادکاران افتخاری شان آماده می‌کنند.

مدیر تیم مراقبت در منزل آسایشگاه خیریه کهریزک تصریح کرد: چند نفر از مددجویان ما با حضور در کارگاه‌های هنری آسایشگاه و فراگیری آموزش‌های لازم هم‌اکنون در منازلشان مشغول تولید انواع بافتنی، کیف‌های دستی و مکرومه هستند که به محض آماده شدن، آن را به بازار عرضه خواهند شد.

پور فهیم افزود: انواع تزئینات آشپزخانه، پاکت‌های کاغذی و پارچه‌ای هدیه، پیکر تراشی و تابلو معرق از جمله محصولاتی است که مددجویان کهریزک در منازلشان مشغول تولید آن‌ها هستند.

مدیر تیم مراقبت در منزل تقویت امید به زندگی را هدف اصلی این‌گونه اقدامات برشمرد و اضافه کرد: مددجویان تیم مراقبت در منزل علاوه بر اینکه احساس مفید بودن و سرگرم شدن در انجام این امور را به‌خوبی پیدا خواهند کرد، می‌توانند از محل فروش محصولات خود صاحب درآمد شوند و در نهایت به تقویت روحیه خودباوری آنها کمک شایانی خواهد کرد.

پور فهیم با تشکر از مدیریت آسایشگاه در همراهی گوناگون برای خدمت به معلولان ساکن در منازلشان گفت: امروز دیگر معلولان تیم مراقبت در منزل که یکایک آن‌ها در خانه‌هایشان زندگی می‌کنند، به این باور رسیده‌اند که بخشی از خانواده بزرگ کهریزک بوده و چتر حمایت این مجموعه بر سر آن‌ها نیز به‌خوبی گسترانیده شده است.

 این نمایشگاه از 3 تا 8 اسفند ماه سال جاری در محل باغ فردوس از ساعت 9 تا 17 دایر است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.