آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

110 سبد غذایی میان نیازمندان کمیته امداد شهرستان ری توزیع شد

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری گفت: در راستای خدمت به نیازمندان و محرومین، با همکاری و مشارکت خیرین 110 سبد غذایی بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش توزیع شد.

ˈجواد صفاریˈ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه این سبد کالا بالغ بر 113 میلیون و 900 هزار ریال ارزش دارد، اظهار داشت: این سبد شامل برنج، مرغ، روغن، خرما بود که در قالب اجرای طرح اطعام نیازمندان میان آنان توزیع شد.

وی ترویج انفاق، نوع دوستی، کمک به همنوع و فقرزدایی را از مهمترین اهداف اجرای طرح های مشارکتی و مردمی کمیته امداد ذکر کرد و افزود: تعداد ایتام تحت حمایت حامیان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری بالغ بر 500 نفر است که خدمات فرهنگی، رفاهی ، اجتماعی و آموزشی آنان بطور رایگان توسط این نهاد انجام می شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون تعداد چهارهزار حامی، حمایت مالی و معنوی ایتام و خانواده های محسنین تحت حمایت این نهاد را بر عهده دارند و ماهانه مبالغی را به حساب آنان واریز می کنند.

صفاری با اشاره به اجرای طرحهای ˈاکرام ایتامˈ و ˈمحسنینˈ گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان طرح های اکرام ایتام و محسنین اجرا و تشخیص نیازمند بودن خانواده­ها توسط کارشناسان کمیته امداد انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.