آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آزمون رشته‌های تخصصی در مدرسه امیرالمومنین(ع) شهرری برگزار می‌شود

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام محمدحسین کبیریان، معاون حوزه علمیه استان تهران در گفت وگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: آزمون رشته‌های تخصصی حوزه علمیه استان تهران، جمعه 10 اردیبهشت‌ماه 95 از 9 صبح در مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود.

شرکت 67  طلبه در رشتههای کلام، امامت و شیعه شناسی

وی ادامه داد: دانش‌آموختگی سطح یک برای شرکت در آزمون سطح دو و دانش‌آموختگی سطح دو برای شرکت در آزمون سطح سه از شرایط شرکت کنندگان است که بر این اساس، 67 طلبه سطح سه در آزمون رشته‌های کلام مقارن، کلام ادیان و فرق با گرایش نقد مسیحیت، تفسیر و علوم قرآن، امامت و شیعه‌شناسی شرکت می‌کنند.

معاون حوزه علمیه تهران خاطرنشان کرد: 142 طلبه سطح دو نیز در رشته‌های علوم اسلامی با گرایش‌های حقوق و قضای اسلامی، تفسیر و علوم قرآن با یکدیگر رقابت دارند.

وی ادامه داد: علاقمندان تحصیل در رشته‌های تخصصی که مشغول تحصیل در پایه  6 یا 9 هستند مشروط به ارایه گواهی اتمام سطح یک یا دو حداکثر تا پایان نیم‌سال دوم تحصیلی 95-94، مجاز به شرکت در آزمون رشته‌های تخصصی شدند.

توزیع کارت طی روزهای 7 تا 10 اردیبهشت

حجت‌الاسلام کبیریان گفت: کارت آزمون ورود به جلسه از 7 تا 10 اردیبهشت‌ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت امور مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه به نشانی mt.ismc.ir قابل دریافت است.

شایان ذکر است مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) در شهرری، خیابان شهید رجایی، روبروی ورزشگاه یادآوران، جنب مسجد بقیه‌الله الاعظم(عج) واقع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.