آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آسایشگاه کهریزک عزت نظام است

مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک با اشاره به خدمات و جایگاه این مرکز، گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک عزت نظام است.محمدرضا صوفی‌نژاد سه‌شنبه‌شب در ضیافت افطاری که به همت آسایشگاه کهریزک و شورای اسلامی شهرستان ری با حضور حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ماه میهمانی خدا با اشاره به تاریخچه این آسایشگاه اظهار داشت: آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان کهریزک در سال 1350 خورشیدی به همت انسانی دین باور، مردم دوست و دیگر خواه محمدرضا حکیم‌زاده رئیس وقت بیمارستان فیروزآبادی بود آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: مرحوم حکیم‌زاده که رئیس بیمارستان بود با بیمارانی روبرو می‌شد که نیازمند مراقبت بودند و به همین دلیل 43 سال پیش ساختمان مخروبه‌ای را در این فضا می‌گیرد و با پذیرش تعدادی سالمند خدمت‌رسانی به این عزیزان را آغاز می‌کند.

مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک افزود: مرحوم حکیم‌زاده در طول سالیان خدمتش با نیت صاف، عشق خدمت و دین باوری که داشت و با همتی بلند خدمات ارزنده‌ای را ارائه داد.

وی بیان داشت: آسایشگاه کهریزک به‌عنوان یک سازمان مردمی و به همت و کمک مردم غیور ایران اسلامی خدمت‌رسانی می‌کند.

خدمت‌رسانی به سه گروه سالمندان، معلولان جسمی و بیماران ام‌اس/آسایشگاه کهریزک تنها مرکز نگهداری بیماران ام‌اس

صوفی‌نژاد با اشاره به اینکه سه گروه سالمندان، معلولان جسمی حرکتی و بیماران ام‌اس در آسایشگاه خیریه کهریزک زندگی می‌کنند، عنوان کرد: آسایشگاه کهریزک تنها مرکز نگهداری بیماران ام‌اس است.

وی با انتقاد از توزیع اعتبارات مصوب بیماران ام‌اس خاطرنشان کرد: متاسفانه اعتباراتی که برای بیماران ام‌اس مصوب می‌شود به اهلش نمی‌رسد.

مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: در حال حاضر 120 بیمار ام‌اس در آسایشگاه خیریه کهریزک هستند و این آسایشگاه مرکز نگهداری و درمانی بیماران مذکور است اما تاکنونی ریالی از اعتباراتی که برای این بیماران مصوب شده است را دریافت نکردیم.

وی افزود: متاسفانه با روند توزیع اعتبارات موجود اعتبارات بیماران ام‌اس به اهلش نمی‌رسد.

شاخص پذیرش در آسایشگاه کهریزک بی‌کسی و فقر است

صوفی‌نژاد در تشریح شرایط پذیرش در آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: شاخص پذیرش در آسایشگاه کهریزک بی‌کسی و فقر است.

وی با بیان اینکه آسایشگاه کهریزک، آسایشگاهی ملی است، بیان داشت: آسایشگاه کهریزک فقط متعلق به شهروندان پایتخت نیست. با حضور در 24 بخش آسایشگاه مشاهده می‌کنید مددجویان این مرکز از کلیه استان‌های کشور هستند.

دل‌نوشته وزیر رفاه اجتماعی اردن در دفتر یادبود آسایشگاه کهریزک

مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک با تاکید بر اینکه آسایشگاه خیریه کهریزک عزت نظام است، خاطرنشان کرد: یکی از فضاهایی که میهمانان خارجی کشور، سفرای کشورهای مختلف و … با حضور در ایران اسلامی از آن بازدید می‌کنند آسایشگاه خیریه کهریزک است.

وی با اشاره به بازدیدهای میهمانان خارجی کشور از آسایشگاه خیریه کهریزک از دل‌نوشته وزیر رفاه اجتماعی اردن در دفتر یادبود این مرکز تصریح کرد: وزیر رفاه اجتماعی کشور اردن پس از بازدید از آسایشگاه خیریه کهریزک در دفتر یادبود آسایشگاه جملاتی را به ثبت رساند که از آن میان می‌توان به این نکته اشاره کرد که این مقام اردنی در این مرقومه‌اش نوشت «من قوی‌ترین ارتباط بین دولت و ملت ایران را در آسایشگاه خیریه کهریزک دیدم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.